Välkomna, Lana och Herta!
De har väldigt fina teckningar! Jag hoppas de trivs riktigt bra med din flock :)
#2:Tack! Jag tycker förstås att de är fantastiskt gulliga, och introduktionen har gått väldigt lugnt till. Det har inte varit minsta tjafs, så nu ska de bara landa och lära sig rutinerna här.
De är båda mer alerta och mindre reserverade än igår, så det går definitivt åt rätt håll. Jag har gott hopp om att det ska bli riktigt bra.
Vilka sötnosar!
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
#5: Tack! De är inte bara gulliga utan fantastiskt trevliga dessutom. Efter bara fem dagar har de lärt sig rutinerna, och beter sig precis som mina "gamla" marsvin.
Flocken är väldigt harmonisk redan.
Idag var det premiär ute för de nya flickorna. Det blev bara en kort stund, eftersom de fortfarande håller på att vänja sig med att äta gräs.
Utevistelse var mycket populär!
Vad gräsig din gräsmatta är! Vår har inslag av allt möjligt, jag måste vara väldigt försiktig med var jag ställer uteburen.
Men vad kul att de fick komma ut! Här är det fortfarande ganska blåsigt tyvärr.
Idag var första dagen på länge som det faktiskt var någorlunda varmt här. Det har annars varit en blöt och kall sommar i år.
Här har det varit torrt och blåsigt för det mesta.