Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 867 ggr
Emelie1
0

Vart ligger Granngården?

Jag har hört många som rekomenderar att köpa hö och liknande på Granngården. Jag skulle gärna vilja åka dit för att se hur det är där, har nämligen aldrig varit där. Men problemet är att jag inte har en aning om vart det ligger?

Är det någon som vet vart närmsta ligger, så skriv gärna ! :)        (bor: Sthlm´s län, Järfälla, Kallhäll)

Abico
0

Kolla om Granngården har någon hemsida. Där står det säkert vart dom finns. Men den Granngården jag oftast är på ligger i Trollhättan.

Hanna 

Yogi
0

kolla på google… jag hittade hemsidan där… :) den granngården som jag åker till ligge i haplinge (halmstad)

FeliciaS
0

De har en hemsida där man kan se vart affärerna finns…. Sök på Google så kommer den upp :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Emelie1
0

Tack för svaren! =)

Har hittat en sida som jag ska kolla lite närmre på..

Denna kommentar har tagits bort.
parsley
0

Granngården hette tidigare Lantmännen. Granngården säger själva att de har "allt för hus, djur och trädgård" och de har mycket riktigt en hemsida. Behöver du större mängder hö, kanske det kan vara idé att köpa från ett stall eller en bonde, eftersom det blir ännu billigare. Det finns en del affärer som liknar Granngården, t ex Jordnära i Alingsås, så även om du inte har Granngården i närheten så kanske det finns någon annan som affär som säljer foder och hö. Gör gärna en egen tråd och fråga var stockholmarna köper hö.

Thea-Cazzy
0

Granngården finns också i Fleninge, där brukar vi handla =)

Abico
0

#6 - Jordnära har visserligen mycket, men tyvärr inte hö :/

Hanna