Marsvins personlighet.
Innan jag skaffade marsvin visste jag inte att marsvin har sån fin personlighet. Mina marsvin är busiga och hittar på allt möjligt när de är ute på golvet. De nästan somnar i min famn. Så rara båda två.
Vad hittar era marsvin på under dagarna. ?
- Redigerat 2025-03-11 16:59 av Sommaräng
Mina äter, sover och bajsar massor. Och så kan de klockan, och vet precis när det är dags för grönsaker. Då radar de upp sig framför plexiglaset så att de allihop samtidigt kan sätta upp framtassarna på tiggpinnen och få grönsak först.
Kommer man in i deras rum vid andra tidpunkter så tigger de godis.
När tjejerna brunstar gör Morris sin plikt, och håller flocken harmonisk.
#1:Så sött att de sätter sina framtassar på pinnen och vill ha grönsaker först.
#1: Samma med mina marsvin, de piper som galningar på morgonen och kvällen då det är dags för mat.
När de får springa runt på golvet smiter de gärna in under sängen, men de har lärt sig att känna igen sina namn och kommer när jag ropar!
Lemon är så social och hoppar alltid upp i knät, och ibland upp i sängen också. 😂🥰
#3: Jag har också haft ett marsvin som hoppade upp i knät. Det var himla roligt. Av de jag har nu är det ingen som hoppar.
Så fint att era marsvin gör så. 😀
Mina marsvin står utanför köksdörren när jag är inne i köket. De står varje gång utanför köksdörren när jag är i köket och vill ha en gurk bit då jag öppnar köksdörren. De är duktiga på att vänta tills köksdörren öppnas