Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 471 ggr
Manda1
0

Tips på leksaker?

Jag har alldeles nyligen fått ett marsvin. Han heter Hugo och är super duper mega söt.

Jag vill att han ska trivas här och vill ha tips på t.ex. Leksaker eller något liknande..

Cazs
0

Vill du få ditt marsvin att verkligen trivas så borde du skaffa en kompis åt honom. om du nu inte har de (du var ganska otydlig med att skriva de iså fall).

[PixelMollan]
0

En kompis måste hugo få så snabbt som möjligt :) Marsvin lever minst två och två. Det säger även svensk lag.

Abico
0

Som de andra sagt är en kompis den bästa "leksaken" han kan få :) Läs gärna igenom de Artiklar som finns för bra information och andvänd sök funktionen skriv in "leksaker" eller liknande så kommer du hitta flera trådar som har med ämnet att göra :)

Jag säger även välkommen hit till marsvin iFokus ^^

//Hanna - medarbetare på marsvin.ifokus

Hanna 

CamillaS
0

Hej eftersom du är ny här vill jag börja med att säga välkommen hit och hoppas du ska trivas här! :)

i fortsättningen när du gör nya trådar bara, tänk på att skriva en så innehållande rubrik som möjligt, så man ser genom rubriken vad tråden handlar om, och det blir lättare att hitta gamla trådar när man söker efter dom ^^,

mvh //StormmillaGirl - Medarbetare på marsvin.ifokus

Tezza
0

#4 Den här rubriken kunde väll ändå inte vara så mer innehållande?:)

svampi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns "galler bollar"  i många djur affärer. I dom kan man lägga i grönsaker, gräs, hö ja allt möjligt. Garanterat uppskatat av marsvinen. Eller i ditt fall marsvinet…

Ursäkta dålig bild…

CamillaS
0

#5 jag ändrade den så den blev mer innehållande :) den hette innan (Tips??.. Läs) typ :P

Tezza
0

#7 ahaa ok:)