Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 617 ggr
AusaBausa
0

Rufus och Isors nya bur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så  här såg det ut när jag släppte i dem i sin nya stora bur! Dem verkade mkt glada o få en större bur…

självklart inte färdiginrett men det kommer;-D ungarna är taggade på nya grejer t djuren…

Abico
0

Vad fint :) Vad är det för mått på den?

Hanna 

AusaBausa
0

120x45 tror jag det var!

Abico
0

Okej :)

Hanna 

Tezza
0

Va fint de såg ut:)

AusaBausa
0

Ja det blir suveränt! Ska bara bygga ngt fint hus till dem eller iallafall ett skydd de kan gi in/under båda…

samt hönät  vore bra.

En fråga var köper ni era vattenflaskor? Alla jag provar läcker…blir så trött på dem! Eller har ni skålar???

Skrotan
0

#5: be att få testa vattenflaskorna i djur affären. vattenskål går inte så bra men vet många som använder det. nackdelen är att det väldigt lätt blir smutsigt… men å andra sidan så kan vattenflaskorna lätt börja läcka som du har märkt;) så det är vad jag tycker ett eget val. men jag föredrar vattenflaska, om den fungerar;D

hö nät eller hö häck är inte bra då marsvinen lätt kan fastna och bryta benen av sig. och så är det mycket mysigare för grisarna att mysa i en stor hö hög^^

Abico
0

#5 - Vattenflaskorna är köpta i djuraffären, svindyra och läcker som såll -.-' Men jag har hört att sippy flaskor ska hålla bättre, vet inte om det stämmer… Annars har jag märkt att nu när jag fyller ääända upp till kanten så droppar dom lite mindre, värt ett försök.

Hanna 

Wiizy
0

Usch, såna burar är svåra att sätta fast vattenflaskorna i. :o)

AusaBausa
0

#8 mmm har också märkt det;-P

#6 Ja det klart, de gillar verkligen o  gömma sig i höet så det är ju trist o missunna dem det=ingen höhäck

ja jag får nog be om o få rova dem..

har provat skål o det var ingen höjdare!!!