Frågor om SMF - Svenska marsvins föreningen
jag har några frågor om SMF som ni som är medlemar där kanske kan hjälpa mig med :
1. Har dom bara rasutställningar, eller även PET-klasser ?
2. Finns det någon klubb i västragötaland? För dom har väl små "del" klubbar ? :P
Ska kolla deras hemsida , men sist jag kollade där så var d så rörigt så jag tänkte att jag frågar här först! Tacksam för svar :)
Ändrade till en tydligare rubrik. /Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

1. dom har Ras, Guide, Pet å massa fler.
Vad är det du tycker är rörigt på hemsidan? Vore intressant att veta!
Jag undrar som Idipidi, vad är rörigt? Jag tycker det är lätt att hitta vad man letar efter och en bra hemsida :)
1. Det brukar finnas både Ras och Pet på utställningarna, även Guide, Ost m.m. :)
2. SMF Västra heter lokalavdelningen för Västra Götaland ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#1 tack :)
#2 d var ett tag sedan jag var inne och kollade där nu men har för mig att d var rörigt att hitta vart dom fanns , men d har jag kankse bara fått för mig ..
Ska kolla nu igen ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kollade hemsidan just nu och d var ju jätte lätt att hitta x) måste ha blandat ihop den sidan och någon annan , sry
.. #3 vad bra att du skrev d där med västra , tänkte just fråga d ;) Tack för svaren :)
Jenny

Vill tillägga en fråga .. Tkr ni att d är någon ide att vara med i Smf även om man inte har renrasiga marsvin ? Det verkar ju vara pet klasser oftast också så d tkr jag, men vill gärna höra eran åsikt ! ,)
Jenny

Fast för att få ställa ut i pet måste du vara medlem i SMF, du får bara ställa ut vid ett tillfälle utan att vara medlem.
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

Du måste vara medlem för att ställa ut även i PET.
Är du intresserad av att ställa ut i pet så tycker jag helt klart det är värt att vara med i SMF! Det brukar alltid vara petbedömning på deras utställningar också vad jag har sett.
#6 Tycker jag absolut! :) Man får MM (Marsvins Magasinet) och dessutom är inte avgiften så stor ;)
Mvh Felicia
Faktum är att för en utställning ska få vara officiell så måste alla officiella klasser vara med och numera är det även petclass.

jag har förstått att man måste vara medlem vilken klass man ställer ut i alltså ;) Har snackat med mamma nu och hon sa ja så jag ska betala in i veckan :D Tack för alla svar :)
Jenny
#11 Jaså, det var bra att veta :)
#12 Ja, man måste vara medlem förutom 1:a gången… Alltså en gång kan man ställa ut då.
Mvh Felicia