Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 575 ggr
FeliciaS
0

Har du någon hobby?

Tjingeling :)
Har du någon hobby eller något annat som ni gillar att göra på fritiden? (förutom marsvinen)
Sälv så har jag en sköthäst som jag är hos ca 2 ggr/v, sedan så gillar jag att spela/sjunga Singstar, hålla på med scrapbooking och kalligrafi samt vara inne på datorn och vara inne på iFokus, spela Sims 2 ibland…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Data, Data, Data ;P
Sen så spelar jag tvärflöjt sedan *tänka* typ. 4 år tillbaka, rider en gång i veckan, är med i scouter (Masken regerar! ;P), skriver en del (sagor och noveller), fotografera och sedan scrappar jag liiite liiite (skyller på att jag inte kommit igång ännu ^^)

Hanna 

FeliciaS
0

Oj! Jag glömde fotograferingen! *panik*
Hur kunde jag glömma det? Aja, jag fotograferar en hel del också med en Canon EOS 350D. Mest hästar, natur (macro) och marsvin :)

#1 Jag spelade tvärflöjt men slutade när jag började 9:an då det blev mer med skolan, vilket jag är glad över nu :) Fast jag spelar typ ingenting vilket är synd… Spelade i 5 år.

Mvh Felicia

Abico
0

#2 - Jag vet ;P Jag hade tänkt sluta nu till våren, men så har jag gjort så stora framsteg under hösten så jag vet inte om jag villl det längre ^^'

Hanna 

FeliciaS
0

#3 Hihi, okej :)

Mvh Felicia

Bella-R
0

Min största hobby är djur. Särskilt marsvin, hamster och hund. Har två st av varje här. Två marsvin, två guldhamstrar och två hundar :) Sen älskar jag att fotografera. Fotar med en vanlig digitalkompakt Samsung L700 sen sommaren 2007. Sådär nöjd med den. Sedan ungefär 5 år tebax har jag spelat gameboy vääldigt aktivt. Uppemot flera timmar per dag. Just nu med en Nintendo DS Lite med skitfin grafik. Sen umgås jag såklart med mina vänner. Ja, de va väl mina största hobbysar.. :)

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

fiorano
0

#5 Min största hobby är också djur.Mina favoritdjur är hund,marsvin och kanin.Jag har 1 hund,22 marsvin och 1 kanin.Och så går jag på fridrott 1 gång i veckan.Har gått på fotboll men slutade ganska fort.Och så brukar jag vara med kompisar. :)

Thea-Cazzy
0

Data, ritar, och sen har jag ju dom andra djuren ;) Jag spelar piano också och har gjort i snart 3 år

Skrotan
0

Fota, rida, vara med kompisar redigera bilder och så klart, Djur!^^

CamillaS
0

Jag tycker om att vara med mina djur, har ett marsvin (för tillfället) tre katter och fyra råttor. och så tycker jag om att sitta vid datorn, brukar måla lite stenar mest med djurmotiv. ritar på papper ibland och tycker om att fota, ska köpa en ny kamera^^ och redigera bilder. och vara med mina vänner. :)

Creation
0

Först är det ju(såklart) marsvinen.
Men förutom det så rider jag en gång per vecka, sköter häst två gånger i veckan och spelar piano en gång i veckan. :) Började med piano i år ^^

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Systertt
0

Ja förutom djuren så är det fotboll väldigt mycket extra mycket på sommarenSkrattande Sen så sitter jag för mycket vid datorn XD

Emelie-E
0

Djur, djur och ännu mera djur^^,
Jag gör ingenting alls på fritiden förutom att jag är med mina djur och min pojkvän..
Sitter vid datorn också förstås.. Men mer är det inte -.-

[Theriss]
0

Jag gör massor. Bland annat så är jag medryttare, tränar på gym, fotar och tecknar.

TRASAN
0

fota jag älskar o fota har alltid min kamra i näver nästan hihi. min hund, samlar på grisar o göra grisar, o min träning.

Stormviskaren
0

min största hobby är marsvinen sen har jag lite andra djur. så sammafattning. DJUREN! är min hobby! :D

parsley
0

Handarbete, djur, böcker och datorn.

Tezza
0

DJUR och den största tiden ägnar jag med mina hundar i skogen. Med dem tränar å tävlar jag jakt, lydnad å bruks.

AmandaF
0

Jag dansar på fritiden . Jag har dansat sen jag var 4 år , just nu är det modern dans och jazzmix .

Sen ägnar jag en stor del av min tid till fotograferingen . Jag fotograferar med min canon powershot A630 och även med pappas gamla (men mycket bra) analoga systemkamera . Jag fotograferar främst närbilder men även djur är ett populärt motiv :)

Sen förutom marsvinen ägnar jag tid åt mina älskade vovvar , Ester och Lilly .

Achatina
0

Datorn, att fotografera, redigera bilderna, rita, läsa och sånt

svampi
0

Har en foderhäst som jag tar hand om varje dag. Är alltså mycket uppe på stallet…Har ridit i 9år. Hjälper också till mycket uppe på gården med alla djuren, som idag t.ex, så var jag och några kompisar ute och gick med kalvarna(fast det blev mer spring är planerat eftersom dom smet…)Skrattande

AusaBausa
0

Mina 3 hästar är min hobby, snart 4, väntar tillskott i form av shettisföl i juni, datorer o mkt tid  går ju till mina 3 barn!

FeliciaS
0

Skriver mina hobbys igen, ser så rörigt ut det jag har skrivit (är ju typ "perfektionist" *ler*)… Förutom marsvinen:

• Hästar och allt man kan göra med dem :)
  • Scrapbooking och kalligrafi
  • Fotografera (samt efterjobb då…)
  • Singstar
  • Datorn - iFokus och Sims 2 ;)

Mvh Felicia

Achatina
0

Ehum gillar att göra hemsidor också x)

[findusen]
0

har börjat rida igen efter ett års uppehåll. går på agility me min shetlandsheepdog, o jobbet i djuraffären esulterar i en del jobb hemma,dvs avel :P bl.a har ja 10 guldhamsterungar just nu o så fick mina dvärghamstrar ungar ida :) så djur djur djur.. o så fotografering :) o lars winnerbäck!