Lite mindre aktivitet...
Jag vill bara "förvarna" alla intresserade om att jag kommer, och redan nu är lite mindre aktiv än jag varit det senaste. Det beror på skolan (8:an är döden -.-') och alla aktiviteter efter skolan varje dag. Allt är mina lärares fel! ;P Jag kikar nog in lite varje dag med kommer inte svara lika aktivt som tidigare i trådarna. Vill ni nå mig så skicka ett pm :)
//Hanna
Hanna
Förstår hur du känner dig! Jag blev i stort sett utbränd i 8:an, då jag varken kunde sova på natten eller på dagen till slut och läkaren vägrade att ge mig sömntabletter för att jag var så ung =/ Tog nästan död på mig kändes det som.. Till slut fick jag problem att komma upp på morgonen. Fick ställa klockan minst 30 min innan jag eg. skulle upp, då jag inte kunde röra mig direkt jag vaknade. Var som helkropps förlamad i minst 15 min, innan jag kunde börjar röra mig.. Läskigt var det :S Minns dock inte hur jag kom ur det där. Tur att jag inte blev riktigt utbränd och så som vissa blir :D

ha det bar Hanna var nu rädd om dig. men du måste komma in här med dina goa komertarer kram Trasan. ;)
uj uj:) är det andra terminen? den ska ju va värst sägs det;)
Vet verkligen vad du menar, 8:an var piss >.<
Själv pluggar jag ihjäl mig (not) inför alla nationella prov.
#3 Första terminen är ju på hösten, så det är väl klart ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
ok, hanna bra att du berättar det så vet vi andra, medarbetare och medlemmar det ;)
Ja, uh. Det är jobbigt ^^' Jag har blivit förvarnad av lärare att det kommer en period from. nästa vecka med ett par prov i veckan + några läxförhör… Sist det var så, var i höstas på slutet där när alla uppsatser och allt skulle in på samma gång och prov i alla ämnen *gaah* Då smällde det till ordentligt, höll på att ta död på mig, sov dåligt, åt dåligt och grät oavbrutet. Och mitt i alltihop skulle jag försöka klara alla prov å allt *S*
Men den här gången ska jag vara förberedd ;)
Och dom säger att tvåan blir ännu värre *asg*
Hanna

Sköönt att slippa grundskolan, tar studenten den 16:e maj xD
Går också i åttan x( Första skoldagen efter jullovet sa typ alla lärare "Jo, vi ska ha prov den och den veckan". :| Snacka om jobbigt! Ska ha prov nästa vecka, sen blir det minst ett prov per vecka efter det… x_x
Ska bli skönt att få åka till Afrika i två veckor på sportlovet(och lite efter) ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#7 Jag har redan tagit studenten :P 8:e juni förra året :D
samma för mig som med Hanna
njut medans ni går i skolan me korta dagar, studiedagar, lov och annan skön ledighet (o pengalöshet visserligen) :P o framförallt känslan att kunna vakna o känna "neeej, ida orkar ja faktiskt inte" o bara somna om. d kan man icke göra om man vill behålla sitt jobb :P
men visst ja har oxå gått i 8an o nästan dött av d… :)
#11 - Jodå, jag njuter XD nooot.
Hanna

Stackars er. Sitter här och tycker jättesynd om er.

Lycka till era stackare :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se