Sommar`n, när kommer du?!

Åh, vilken underbar bild! :D Jag har ingen sommarbild på mina tyvärr då jag skaffade dom i början på december. Hoppas ngn annan har :)
Ja bläää vad vädret suger i Göteborg! Dålig sommar, dålig höst, dålig vinter… *suck* Nu längtar jag efter våren så gräset kan ta fart och växa och solen vill skina och temperaturen stiga så marsvinen kan få vara ute :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Har tyvärr inga bilder heller, mina marsvin kom när ruskvädret kom på hösten.. Jätte fina bilder

Haha jag orkar inte ladda upp mer, är så segt :)
#3 Tur att jag var så mycket uppe hos min mormor och morfar och skötte ett par islandshästar i somras :) Där var det härligt med soool :D Sedan så bilade vi ner till Kroatien där det också bara var sol förutom sista dagen :) Marsvinen fick ändå vara ute ett par kvällar i somras och det är jag glad för ;) Och hela dagar med faktiskt. Tror faktiskt det beror på klimatförändringarna, förr var det mycket större risk för snö ..
Mvh Felicia

#8 - Klart det är klimatförändringarna! :(
Synd bara…

Inte alls att det är så klart att det är klimatförändringen som gör detta.. Vissa sommrar/vintrar är sämmre än andra..
Men det är troligt att det är klimatförändringar..

Här i Alkingsås regnar det också -.- Vi har haft typ. 2 dagar heltäckande snö allt som allt den här "vintern"… Men uppe i Sälen var det gott om snö så jag har fått mitt. Det får gärna vara snö däruppe men nu vill jag ha vår här! Varm vårsol, glada fåglar, krokus i trädgården *mm*.
Vill så gårna kunna släppa ut marsvinen i trädgården. Vincent har ju aldrig sett riktigt gräs än mindre gått på det ^^ Ska bli så kul att se hans reaktion :P Donken kanske har varit ute ett par gånger, men ändå *S*
Hittar inga bra sommargris bilder… ska kika lite på mina skivor ^^
Hanna
#9 Ja, det är hemskt. Jag och vi i famlijen försöker åtminstone göra allt vi kan :)
Vi har fjärrvärme, slösar varken på vatten, el m.m. :) Har etanolbil, äter mycket vegetariskt och bara ekologiskt! :)
Testa på www.tv4.se/klimatsmart hur erat hushåll påverkar jorden och världen :) Man kan se hur många jordklot man skulle ta upp ifall alla levde som just erat hushåll :)
Mvh Felicia

#13 Vi har oxå etanolbil :) Pappa har börjat ändra jätte mkt här hemma, han har typ "klimatförändringssjukan" haha :P Nää, men han gör mkt iaf, bara ganska nyligen så skaffade han etanolbil, sen har han bytt till lågenergi lampor, börjat åka kommunalt, osv. Tycker att de e jätte bra.

Finfina bilder!

#18 - fast den påminner inte om sommaren direkt.
#16 Ja, det är verkligen bra :)
Mvh Felicia