Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 968 ggr
svampi
0

Sommar`n, när kommer du?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är väldigt less på vintern just nu, eftersom den regnar bort här i göteborg…Så jag skulle bli jätteblad av lite sommarbilder på era marsvin.

Här kommer en bild på Alva och alma när dom njuter av sommaren.

Bella-R
0

Åh, vilken underbar bild! :D Jag har ingen sommarbild på mina tyvärr då jag skaffade dom i början på december. Hoppas ngn annan har :)

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

FeliciaS
0

Ja bläää vad vädret suger i Göteborg! Dålig sommar, dålig höst, dålig vinter… *suck* Nu längtar jag efter våren så gräset kan ta fart och växa och solen vill skina och temperaturen stiga så marsvinen kan få vara ute :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Wiizy
0

#2 - vi får hoppas att denna sommaren inte regnar bort. det var sol MAX 2 dagar på hela sommarlovet, så var det ju i GBG i sommras! -.-''

Håller för övrigt med er. ;) jag avskyr Göteborgs regn. ^^ det är inget kul att bo här just nu. =P

Systertt
0

Har tyvärr inga bilder heller, mina marsvin kom när ruskvädret kom på hösten.. Jätte fina bilderSkrattande

Wiizy
0

Älsklingarna 2007!

[starlights]
0

Hel marsvinsflock=P

Wiizy
0

Haha jag orkar inte ladda upp mer, är så segt :)

FeliciaS
0

#3 Tur att jag var så mycket uppe hos min mormor och morfar och skötte ett par islandshästar i somras :) Där var det härligt med soool :D Sedan så bilade vi ner till Kroatien där det också bara var sol förutom sista dagen :) Marsvinen fick ändå vara ute ett par kvällar i somras och det är jag glad för ;) Och hela dagar med faktiskt. Tror faktiskt det beror på klimatförändringarna, förr var det mycket större risk för snö ..

Mvh Felicia

Wiizy
0

#8 - Klart det är klimatförändringarna! :(
Synd bara…

Emelie-E
0

Inte alls att det är så klart att det är klimatförändringen som gör detta.. Vissa sommrar/vintrar är sämmre än andra..
Men det är troligt att det är klimatförändringar..

TRASAN
0

ingen som helst tecken på sommar i skåne iheller suck. letar för fullt var dag efter tecken har hittar vintergäcken gulblomma i trädgården:)

Abico
0

Här i Alkingsås regnar det också -.- Vi har haft typ. 2 dagar heltäckande snö allt som allt den här "vintern"… Men uppe i Sälen var det gott om snö så jag har fått mitt. Det får gärna vara snö däruppe men nu vill jag ha vår här! Varm vårsol, glada fåglar, krokus i trädgården *mm*.
Vill så gårna kunna släppa ut marsvinen i trädgården. Vincent har ju aldrig sett riktigt gräs än mindre gått på det ^^ Ska bli så kul att se hans reaktion :P Donken kanske har varit ute ett par gånger, men ändå *S*
Hittar inga bra sommargris bilder… ska kika lite på mina skivor ^^

Hanna 

FeliciaS
0

#9 Ja, det är hemskt. Jag och vi i famlijen försöker åtminstone göra allt vi kan :)
Vi har fjärrvärme, slösar varken på vatten, el m.m. :) Har etanolbil, äter mycket vegetariskt och bara ekologiskt! :)

Testa på www.tv4.se/klimatsmart hur erat hushåll påverkar jorden och världen :) Man kan se hur många jordklot man skulle ta upp ifall alla levde som just erat hushåll :)

Mvh Felicia

Wiizy
0

#13 - Tack för länken. :)

Bidrar med Maggan i gräset. ;)

ElinM
0

Mín grannes marsvin i sommar gräset :)

Bella-R
0

#13 Vi har oxå etanolbil :) Pappa har börjat ändra jätte mkt här hemma, han har typ "klimatförändringssjukan" haha :P Nää, men han gör mkt iaf, bara ganska nyligen så skaffade han etanolbil, sen har han bytt till lågenergi lampor, börjat åka kommunalt, osv. Tycker att de e jätte bra.

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

svampi
0

Finfina bilder!

svampi
0

Lägger in en till bild

Wiizy
0

#18 - fast den påminner inte om sommaren direkt.

FeliciaS
0

#16 Ja, det är verkligen bra :)

Mvh Felicia