Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 2131 ggr
Facklan
0

kolla vad tänderna växer !!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är otroligt jag vet då inte hur man får bilden att synas på innlägget så ni får klicka helt enkelt !!!

Görna Lycktan råkade bita av en bit av tänderna när han gav sig på dom hårda torkade majskolvarna o det såg för hemskt ut detta var i Lördags … jag skulle igår visa maken o såg att tanden växt ut minst 2mm se'n jag såg det sist jag var tvungen att fota det … idag fotade jag igen o det är makalöst det syns ju knappt !!!  ja ni ser bilderna det är inte mer än en dags skillnad !!!!

(tror detta är rätt grupp annars flytta på mig *ler ) 

Jag klistrar väl in bilden här då :)
//Hanna - medarbetare på marsvin.ifokus

Fiona
0

OMG jag visste inte att dom växte så snabbt :O

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Wiizy
0

oj vad fort, men det är ju bra :)

trocadero
0

fast vuxit ser det ju inte ut som dom gjort direkt utan snarare att dom slitits ner jämt.

Abico
0

För att få in bilden i inlägget tar du först och laddar upp bilden - skriver text också. Sedan publicerar du det, öppnar upp bilder *kopiera*. Gå in på "Hantera inlägg" och klistra in bilden i inlägg igen :)

Jag tycker det ser ut som om dom blivit kortare, så dom har nog slitits ner jämt snarare än att ha växt ikapp varran.

Hanna 

FeliciaS
0

Jag tycker också att det ser ut som om den ojämna tanden har slipats ner till lagom längd… För sååå fort tror jag inte heller att de växer.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Facklan
0

När ni säger det så måste det vara det som hänt !!! för jag tyckte oxå att det gått i rasande fart … jag kan ju tänka mig att det går snabbt att slipa ner den längre tanden eftersom det bara är den som biter !!

Det är så när man inte kan så bra men jag kommer hålla koll på tänderna för det var klart intressant att dom är så pass snabbväxande … mina har alltid grenar att gnaga på undra om detta gör nånn skillnad !!!

Abico
0

#6 - Det gör helt klart skillnad på om dom har grenar i buren eller inte. Det är ju jättebra att dom har det, det håller tänderna i fin form :)

Hanna 

FeliciaS
0

#6 Haha, ja, då är det nog så att den tanden har slipats ned :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus