Fotoalbum
Jag kan inte lägga in bilder i fotoalbum, är det någon som vet hur man gör? :P vill ju kunna visa alla vilka söta grisar ja har ;)
Gå in på fotoalbumet, uppe i hörnet står det administrera. Tryck där och sen är det bara att ladda upp. Funkar det?
Hanna
ne :S eller jo den säger att den lagt upp bilden o utrymmet som e kvar minskar. men sen står d att albumet e tomt. plus att om man lägger in flera bilder efter varann tar den bort den förra.. om du fattar? drygt :S
jag kan inte ta bort eller ändra texten på mina bilder jag vet hur man gör och så trycker jag på ta bort men sen när jag kollar på albumet e bilderna kvar.. jag tror det e nått som e lite fel..

#3 Samma för mig.

hur får man ett fotoalbum?
Gå in på fotoalbumet, uppe i hörnet står det administrera. Tryck där och sen är det bara att ladda upp. Funkar det? som Hanna (abico) skrev.

va?
jaha okej.
precis som dom andra säger så ska dom uppdatera iFokus till nån bättre version. vet inte när dock. men det är många medlemmar som har det problemet.
men jag har samma problem som ni andra :/
/StormmillaGirl - Medarbetare på marsvin.ifokus
Såsom de andra säger så är detta någon bugg eller liknande. Eftersom den nya versionen av iFokus är på väg inom en förhoppningsvis snar framtid så lär dom inte lägga ner tid på att fixa detta problemet nu. Utan vi får vänta på den nya versionen :) Bit ihop!
//Hanna - medarbetare på marsvin.ifokus
Hanna

nu har jag försökt med o ladda upp mina bilder på mina marsvin på fotoalbumet o det funkar inte : :(

#13 - som dom säger får du vänta tills nya versionen kommer eftersom man inte lägger ner tid på att fixa buggen. håll ut!
// Wizy, medarbetare på Skrivlust!
Jag låser tråden. Svaret till varför det inte funkar finns här, flera gånger om :)
Håll tummarna för att den nya versionen inte dröjer alltför länge.
//Hanna - medarbetare på marsvin.ifokus
Hanna