I dag är Rufus deppig
Hej i går kväll blev det väldigt tråkigt här hemma då Rufus och Billy flög i hopp så pälsen flög, inget annat att göra än å della dom. När jag skulle göra detta hög Billy mig i handen, det blev 6 små jack i knogen men mycket blod på små sår
. Så i dag åker Billy till min syster å med mig hem tar jag en hona som ska paras med Rufus..
Men stackars rufus är jätte deprimerad å har varit hella natten han sitter i ett hörn å gnäller låter nästan som kvit kvit kvit
, tycker så hemskt synd om han…
Stackarn :( När jag är deppig så käkar jag (för) mycket choklad. Det kanske vore något att prova?
Hanna
Haha, Hanna :P Choklad är gott, men jag tror inte den lilla grisen blir så glad ;P
Helena
#2 - Jodå, alla blir glada av choklad ^^
Hanna
jo har sådan där marsvins choklad hemma *L* men han är inte så förtjust i den. maen han blir nog på bättre humör i dag när han får en flicka hos sig **L*
Att han sitter i ett hörn och gnäller låter ju inte särskillt bra. Har du kollat så att han inte är sjuk eller har ont?
#5 han va deppig för att han blev ensam, då hanå billy flög i hopp häromdan men nu är han glad i gen då han har fått en flickvän hos sig
Tråkigt att höra men hur mår han nu då?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Nu mår han gätte bra han har ju en litten flicka hos sig *L*
#8 Så bra, han deppar inte längre då? :)
Mvh Felicia
#9 nopp det gör han inte tur är det för är han deppig är jag det
#10 Ja, okej, så bra :D
Mvh Felicia