Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 626 ggr
[jejjas]
0

I dag är Rufus deppig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej i går kväll blev det väldigt tråkigt här hemma då Rufus och Billy flög i hopp så pälsen flög, inget annat att göra än å della dom. När jag skulle göra detta hög Billy mig i handen, det blev 6 små jack i knogen men mycket blod på små sår Fot i munnnen. Så i dag åker Billy till min syster å med mig hem tar jag en hona som ska paras med Rufus..

Men stackars rufus är jätte deprimerad å har varit hella natten han sitter i ett hörn å gnäller låter nästan som kvit kvit kvit Gråter, tycker så hemskt synd om han…

Abico
0

Stackarn :( När jag är deppig så käkar jag (för) mycket choklad. Det kanske vore något att prova?

Hanna 

paronskrutten
0

Haha, Hanna :P Choklad är gott, men jag tror inte den lilla grisen blir så glad ;P

Helena

Abico
0

#2 - Jodå, alla blir glada av choklad ^^

Hanna 

[jejjas]
0

jo har sådan där marsvins choklad hemma *L* men han är inte så förtjust i den. maen han blir nog på bättre humör i dag när han får en flicka hos sig **L*

trocadero
0

Att han sitter i ett hörn och gnäller låter ju inte särskillt bra. Har du kollat så att han inte är sjuk eller har ont?

[jejjas]
0

#5 han va deppig för att han blev ensam, då hanå billy flög i hopp häromdan men nu är han glad i gen då han har fått en flickvän hos sig

FeliciaS
0

Tråkigt att höra men hur mår han nu då?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[jejjas]
0

Nu mår han gätte bra han har ju en litten flicka hos sig *L*

FeliciaS
0

#8 Så bra, han deppar inte längre då? :)

Mvh Felicia

[jejjas]
0

#9 nopp det gör han inte tur är det för är han deppig är jag det

FeliciaS
0

#10 Ja, okej, så bra :D

Mvh Felicia