Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 784 ggr
Abico
0

Medlemsskap i SMF

Igår betalade jag in medlemsavgiften till SMF.
Men vad jag undrade var, kommer jag bli kontaktad på något vis - funderade mest över medlemsnumret. Eller är detta något som kommer i samband med MM?
Och när brukar första numret av Marsvinsmagazinet komma, mitten av februari?

//Hanna

Hanna 

FeliciaS
0

Du får hem inbetalningskort och medlemskort :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Okej, tack :)

Hanna 

dreamiz
0

Ja tror första MM kommer i februari.

paronskrutten
0

Jag ska anmäla mig snart jag med, mamma ska betala först bara :P

Helena

Bella-R
0

Åh, va intressant det lät me Marsvinsmagazin :D

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Fiona
0

#4 jag med ;D kulkulkul :D Vilken "del" är ni medlemmar i ? Västra, södra osv .. :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Abico
0

#6 - Jag är i västra :)

Hanna 

jossan-pt
0

Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får hem medlemskortet? Jag betalade in för en månad sedan och har fortfarande inte fått det…

Abico
0

#8 - Nä, jag vet inte :/ Jag betalade för 15 dagar sen så ^^'
Om det dröjer för länge så tycker jag att du ska maila någon och fråga om något är fel, men då får det nog gå mer än en månad först 1½ kanske :P

Hanna 

Stormviskaren
0

8# det är min moster som gör korten och hon har jätte fullt upp. men vill man ha sitt nummer så skriv ett mejl till henne (kassören på riks) så får man det. lugna er korten kommer ut så snart som möjligt.

Stormviskaren
0

ja tillhör sydväst. men är i norrort på sollentuna mässan i januari varje år och på sommaren är jag också i norrort.

jossan-pt
0

#9 OK, då får jag nog vänta ett tag till..=)

FeliciaS
0

#12 De kan ju ha en del att göra men det skadar ju inte att skicka ett mejl och fråga. Kanske har uppgifterna inte kommit fram? :)

Mvh Felicia

Abico
0

#10 - Okej, tack :) Jag ska ju inte ställa ut förns i mars, så för mig är det lugnt ett tag till.

Hanna 

FeliciaS
0

#14 Bra påminnelse, måste skicka in anmälning snart :)

Mvh Felicia

Abico
0

#15 - Va? Redan o.O
*bläddra fram annonsen snabbt*

Hanna 

Abico
0

#15 - En hel månad kvar ju ^^

Hanna 

FeliciaS
0

#17 Tsss… Bäst att vara ute i tid ^^,

Mvh Felicia

Abico
0

#18 - Men inte för tidigt, för då kan jag ge mig katten på att det händer något som förhindrar det hela -.- Lagom :P

Hanna 

jossan-pt
0

#13 Ja, jag får kanske göra det. har ju en kull ungar jag ska registrera, så jag går mest och väntar på medlemsnummret..=)

Stormviskaren
0

#20 mejla kassören i Riks! det är min moster som jag skrivit innan jag har pratat med henne för min syster ville ha sit medlemsnummer. så df vet jag att hon håller på att plasta in dem och hon sa att det är bara att mejla sitt för och efternamn så får man sitt medlems nummer. det är många som har skrivit oföskämda mejl m.m bara för att hon är sent ute i år. Förra året satt jag och plasta in alla samtidigt som vi försökte att hjälpa till att Bygga upp sollentuna mässan. mycket job var det. att göra korten tog ca 5 dagar! och då jobbade jag och min kusin intensivt ^^

jossan-pt
0

#21 Jo, jag har mailat (ett trevligt mailGlad) till henne. Så det är bara att vänta och se när det dyker upp. Kan tänka mig att det är mycket jobb med att plasta in alla korten!=)

Stormviskaren
0

22# va bra :D Hon svarar säkert snart :)

paronskrutten
0

har betalat idag

Helena

FeliciaS
0

#19 Ja, precis :) Jag brukar tänka så och skicka in den typ sista dagen *s* Har varit så alla gånger innan ^^,

Mvh Felicia

Abico
0

#25 - Just det ^^

Hanna