Hur ofta kelar du med marsvinen?
Hur ofta brukar du ha uppe marsvinen och kela?? Själv har jag och Snadra haft dom uppe varje dag nu i 4 dagar :P Men oftast har vi dom uppe typ varannan eller som max var tredje dag ;P
Det är så bra med Cazzy, för när hon behöver gå på toa blir hon jättebusig, så då vet man att man ska sätta ner henne ett tag, så bajsar hon eller kissar, och sen tar man upp henne igen och hon är lugnare xD Men däremot så kissar och bajsar Thea lite när hon har lust, stackars sandra har fått en blöt tröja 3 ggr samanlagt nu xD haha
hihi jag kelar med mina nästan varje dag men jag har ju 10 st :D men det är mitt största intresse! så klart jag kelar med dem. jag gör det samtifigt som jag gör lite crapbooking och sjunger gospel :D

i stort sätt varje dag.. Men det blir mest Elvis man kelar med, då Disel är lite räddare, och jag vill gärna inte jaga honom runt i hela buren;/ Men ibland får även han komma upp=)
Jag tar upp båda minst en timme per dag ^^ :D De är mina änglar <33
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Varje dag när jag inte är sjuk (som just nu *suck*) eller har jättesuperduperasmycket med skolan *suck igen*… Om jag inte gosar med de får de springa i inhägnaden, som idag 4,5 timma.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Försöker att kela med dom varje dag, men ibland kan det bli lite mycket med allt runtomkring som jobbet och så.
mina gör ifrån sig hursom helst, önskar verkligen att jag kund lära mig tecken när dom behöver kissa. men bajsar gör dom lite nu som då *suck*^^

jag har 3 st o har dom upp ett par gånger var, varje dag. Brukar ha morgonmys innan jag går till jobbet, när jag äter frukost.. sen om jag är hemma på lunchen.. o på kvällen, sen tar jag upp alla innan jag går o lägger mig o pusar godnatt.
Jag försöker ha upp mina och kela med var och en minst 1 gång om dagen. Jag har tre grisar. :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Jag försöker ta upp mina varje dag, men det är ofta väldigt mycket runt i kring - speciellt nu i åttan med prov och aktiviteter i stort sett varje dag pga. konfan. Missar jag något marsvin ena dagen så försöker jag kompensera genom att gosa extra mycket nästa dag.
Hanna
jag tar upp ibland, men det blir mest gos i buren, och jag sitter mycket utanför och pratar med dom.
Helena

Kelar minst en timma om dagen, eller så tar jag ut dom på golvet
och låter dom springa av sig.
d brukar bli lite spring på golvet på förmiddan innan jobb sen på kvällen tar ja upp alla 3 o låter dom ligga o gosa på sina filtar i soffan o sängen. oftast får dom stanna tills ja somnat. då väcker den äldsta, phille, mig när d e dax o hoppas ner i buren :) dom brukar va duktiga o ligga på filtarna o inte springa runt :)