transporthjälp sökes!
Jag söker transporthjälp för två små grisar. De finns i Dalarna. Kan ev transporteras till Landskrona-utställningen i februari eller till Kallhäll 15 mars.
Jag bor i Nässjö, Småländska höglandet. Är det någon som har möjlighet att hjälpa till med transport? Från Dalarna, Landskrona eller Kallhäll?
Jag själv ska till utställningen utanför Linköping 1 mars så där kan jag också hämta upp om någon från Dalarna ska dit.
(Innan nån skriver nåt om om djurtransport.ifokus så kan jag tillägga att jag ska lägga in annons där också.)
Tyvärr 
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Om jag ska till skåne hade ju Sthlm-Nässjö funkat.. Men får se om det blir ngn resa dit.. Skulle ju bli i slutet på februari ifall resan blir av.

Har mailat mina tips privat till dig.

tyvärr skåning. ska bara till landskrona utställningen. ;)
Skinnypojken finns för tillfället i Västerås så om nån åker därifrån (kan ju även fråga de som har honom nu om de kan tänka sig att köra honom en bit o möta upp) o ska neråt förbi Nässjö eller närheten, så hör av dig!
Västerås - Falköping tex funkar säkert också.

Det är väl västeråsare som dömer i Linköping? Annons finns på SMF Östras hemsida. Du kan väl kolla om någon av dem kan ta med skinnypojken till Linköping?
När utställningen är så är han inte kvar i Västerås tyvärr… Men kanske kanske att det löser sig ändå.