Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 435 ggr
Emelie-E
0

Tips på toalettunderlag?

Har lite svårt att komma på vad man kan ha för underlag eller vad man ska kalla det i toaletten för marsvinen.. Kan inte ha spån då den ena inte tål det riktigt, och tidningspapper funkar inte vidare bra heller, de vill gärna äta upp det eller dra runt det i buren ;S

Så vad kan man ha? Tips tack!=)

paronskrutten
0

toalätt :)

Helena

trocadero
0

fleece går ju att använda.

Emelie-E
0

nja, fleece är väl lite väl jobbigt, då kan dem lika gärna kissa ner handdukarna som jag har som underlag i buren istället:P
Toalätt har jag funderat på, men då måste man åka så himla långt för att köpa -.- Och där finns bara stora säckar.. Men har även funderat på toalätt som underlag i buren, så ska kolla på det=)

CamillaS
0

#3 Måste du åka långt? det brkar ju finnas säckar toa-lätt i en vanlig matbutik. :)

Emelie-E
0

Har inte sett att det finns här,, men har ju inte kollat efter det heller direkt:P Kan kolla imorgon=)

[findusen]
0

man kan ha träpellets oxå. dom suger upp kisset bra… dock är dom ganska hårda att gå på.. men i toaletten funkar d ju!

FeliciaS
0

Toa-Lätt tycker jag är bäst då det suger upp fukt jättebra och tar bort (nästan all) lukt.

#3 Stora säckar är ju bra, dessutom mest prisvärda :) Och om de är stora behöver du ju inte åka iväg ofta för att köpa utan de räcker ju längre, det är ju bra om det var långt bort.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus