Bönan i hängmattan
Vill bara dela med mig utav en gullig bild då Bönan ligger och vilar i hängmattan ^^
Hon låg och sov väldigt tungt men vaknade upp då jag måsta öppna gallret för att få en bra bild :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Håller med, verkligen en gullig bild:)
Jätte söt :D
Naaaw, assöt ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Hihi ^^ Jag, läs marsvinen, skulle också vilja ha en hängmatta :P Det gäller bara att komma på hur den ska fästas i buren…
Hanna

#0 Var har du fått tag i den hängmattan? Skulle vilja ha en sån till mina svin ;P
#5 i en zoobutik. Det är egentligen en hängmatta för irrlar (stavas de så?) men de passar ju utmärkt till marsvin också ^^
kostade 70.- har jag för mig
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#6 - Illrar* ;-)

#8 Vad mysig bild ^^ :)
#8 Vad sött ^^
Mina brukar ligga tillsammans i hängmattan tills nån av dem tycker de blir för trångt så de buttar ner den andra xD
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#10 jag har en likadan hängmatta här hemma, men mina grisar tycker bara den är läskig :P
ja har också hängmatta. bara Sindi ^^ ingen annan får vara på eller under den. då kommer hon och puttar väck den andra XD
#11 Det tyckte mina grabbar också så jag flyttade den till flickorna ist och dom rent ut sagt missbrukar den xD
Killarna låg bara där ibland om ens det :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Søt! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

söta. :)
Oh mina grisar gillade hängmattan dom hade i sin förra bur. :D Dom hade en stor hemmagjord i fleece och sen köpte jag en som var till marsvin, den var dock inte lika omtyckt i början men hängde salladsbollen över så det blev positivt att vara i hängmattan. :)
Måste sätta upp krokar i nya buren så dom kan få in hängmattor där med. :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
#16 Den där fleecemattan såg mysig ut :D
tror jag ska göra en jag med :D
Tack för tipset!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

så söta bilder :) ser så mysigt ut :D

kissar dom inte i hängmattan?
#19 Nej än så länge har de bara bajsat där
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag gjorde en hängmatta för ett tag sedan men marsvinen låg bara under, förutom 1 gång då Sera vilade i den :)
Calypso under :)
Mvh Felicia
#21 Vad sött! xD

Åh vilken söt bild :D
jag har en hängmatta till chillorna, ska köpa en till marsvinen när de kommer hem igen =)
Haha tack :-) Han är lite annorlunda, min lilla Callesnutt <3
Mvh Felicia
hi hi har massa hängmattor till råttorna men ingen till marsvinen då den inte är så omtyckt av dom^^
#25 Har du råttor? :) Visste jag inte!
Mvh Felicia
Jag bytte ut deras hus mot den hängmattan och så lite att klättra på framför som blev väggar och insynsskydd för dom. Det var omtyckt både ligga i och under. :D
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Vart köper alla här hängmattor till marsvinen? O.o Eller det kanske ni har tillverkat själva? ;P
#28 :D Vilka sötnosar! ^^
#29 tack! :)
Djuraffären brukar jag köpa hängmattorna ifrån.
fast dom är egentligen till för illrar, men funkar lika bra till både råttor och marsvin. :)