Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 540 ggr
primavera
0

"Stjäla" andras trådar till andra ämnen!?

Jag är ofta inne på olika "trådar" här på marsvinsfokus.

någon frågar något, många svarar, endel börjar "prata" om andra saker som kommer upp, så det helt plötsligt blivit en helt annan "tråd"?

vi har ju faktiskt egna sidor där man oxå kan diskutera!

med vänlig hälsning, prima vera

Ändrade till en utförligare rubrik och tog  bort onödiga utropstecken. Sådant måste man också tänka på :) /Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus

[Liinda]
0

Ja det tycker jag också att det behöver bli en skärpning på

CamillaS
0

oki, vi kan bli hårdare på det, om det är det ni vill! :)
_
//CamillaS - Medarbetare på marsvin.ifokus._

FeliciaS
0

Visst ska man tänka på det när man skriver. Då får vi väl bli hårdare på sånt, tycker redan vi är hårda, eller vad säger du Camilla (och Hanna)? =P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Några inlägg OT tycker jag vore tillåtet :* 'visselvissel'
Man kan väl ha en gräns med OT inlägg istället ;) Max 3 per tråd eller nåt :P

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Wiizy
0

#4 - inte ens det tycker jag.. risk är att det istället blir 4 inlägg och sedan t.ex 1 "varnings inlägg" då är det rätt OT iallafall… :/

är inne på samma bana som dej "Primavera"

Fiona
0

Håller med dig , eller ja man kan ju fråga den som har skrivit Inlägget före om dt är okej att sno dt lite. Fast iförsig dt blir ju fortfarande jobbigt att läsa för alla som bara vill ha reda på dt ursprunliga meddelandet .. Fundersam 

#4 hmm menar du i dt Inlägget eller på hela marsvin iFokus ? , isf har jag ju missat nått .. ._. För dt är väl inte helt förbjudet med OT trådar här va ? x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

FeliciaS
0

Vissa saker det skrivs om, då kan ju svaren vara väldigt långsökta även om de är till nytta. Så det kan ju vara OT på olika grad om man säger så…

Men i annonstrådar t.ex. ska det bara förekomma snack kring det som säljs, det ska jag lova att se till att bl extra hård med :)

Mvh Felicia

Abico
0

Jag ska väl försöka bli mer hård när det gäller sånt då :)
Men jag kan ju inte påstå att jag är den som brukar föregå med gott exempel ;P Jag har lätt för att komma igång och prata - om man säger så XD Men ni får väl skälla på mig om jag skulle glömma mig *s*

//Hanna - medarbetare på marsvin.ifokus

Hanna 

paronskrutten
0

Äsch, jag tycker inte att det är så farligt om ett par inlägg är OT, faktiskt, som medlem liksom. Jag tycker om att flumma, och tycker inte att man förstör tråden.

Helena

Sandra-B
0

**Håller med.
Accepteras det inte att man kommer lite OT så blir det väldigt svårt att diskutera något anser jag…..:-S

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Wiizy
0

Sen, om jag får bli lite OT här då *L* så måste jag bara fråga,

Ang annosner, om man inte fick sälja ett akvarum, varför får marsvin och råttor annonseras ut tillsammans på en marsvinssida(menar råttorna)?

Abico
0

#11 - Jag stängde tråden därför att jag inte alls tyckte det passade in här, det finns ett akvarie forum nu och då ska man inte behöva lägga ut annonser på smådjurssidor - spc. som akvariet inte gick att andvända som bur då det medföljde fiskar. Hade något lagt ut ett gäng hundleksaker till salu här så hade jag gjort likadant :) Iom. att råttorna såldes från ett omplaceringshem(?) så tycker jag att man kan ha lite mer överseende. Men det är möjligt att vi Medarbetare skulle börja se hårdare på det här med "dubbelannonser". Jag, Felica och Camilla får kanske ta och se över det :)

Hanna 

FeliciaS
0

#10 Det är ju det jag har skrivit i #7 ungefär, det kan vara OT inom trådens ämne… :)

Mvh Felicia

CamillaS
0

Min personliga åsikt är att jag håller faktiskt med #9. lite flum kan man vel tåla ;P
Men men jag rättar mig efter det ni medlemmar tycker.
Vi ska ju trots allt se till att ni trivs, det är våran uppgift i det hela. ^^,
Felicia och Hanna vi får kanske ta och diskutera lite om detta..?

FeliciaS
0

#14 Flum och flum…?

Mvh Felicia

[starlights]
0

Håller med #9 och #10.

Hatasallad
0

Vi gillar att flumma ^^

paronskrutten