Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 727 ggr
Stormviskaren
0

Inte teddy marsvin

http://www.blocket.se/vi/15274858.htm?ca=23_15_s   ( någon som kan länka åt mig?) (länkat ;P //Hanna - medarbetare)

Jo det e såhär. En som jag känner lite grann köpte 4 marsvin i en djuraffär för 1 månad sen och nu säljer han dem. Som Teddy marsvin??? och dem ser mer ut som Texel. Så jag skrev ett Vänligt Mejl till dem eftersom att jag ju känner dem lite grann och berättade snällt att detta inte var några teddymarsvin. Och gav dem länken till min hemsida så de kunde titta Renrasiga Teddysar då får jag detta spydiga svar tillbaka:

Hejsan om det nu inte är teddysar som det är ((miss hon som vet allt)) kan du ju ringa till djuraffären för det va dom som sa att det va teddy
((om du inte vill köpa behöver di inte mejla!!!!! :( ))

Ursäkta men usch vad de finns otrevliga människor. förlåt om ni tycker att detta är en väldigt onödig tråd men ville skriva av mig för blev rätt sur. De kunde ju skrivit något snällt tillbaka istället. Sen är det väl mycket oseriöst att sälja dem efter att ha haft dem i en månad och sen så "orkar" han inte ha kvar dem? Usch nä. Tur att de inte köpte djur av mig.

Flyttade tråden till rätt kategori :) /Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus

Stormviskaren
0

tack Hanna

Abico
0

Ich, så söta ^^ Men näe, det där ser inte ut som teddys direkt :/
Det är väl bara att ignorera antar jag - om dom inte vill ha hjälp liksom.

Hanna 

Fiona
0

Men guuuuud vilka idioter :O hur kan man med att skriva en sån ska till svar ? Detta var inte vuxna människor va ? :O

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Stormviskaren
0

2# precis. Jag blev bara lite arg på dem. för jagv et att de haft kanin och hamster innan. Kaninerna släppt dem ut i det fria och hamstern dog av hjärnblödning för han tappade den i golvet.

Speedy
0

Vissa borde inte få ha djur helt enkelt..

Bella-R
0

#4 OMG! Minst sagt olämpliga djurägare!!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Stormviskaren
0

3# om du räknar 38 som vuxen så ja Vuxna människor.

Stj3rnfallet
0

#7 Haha, vissa blir aldrig vuxna ;) De beter sig lika omoget som de gjorde i tonåren :P Måste då säga att om du fick det där svaret av en vuxen, så skulle jag nästan tro att denne person saknade ngt där uppe. För att en vuxen person ska ju inte svara så utan tacka för hjälpen istället som de flesta brukar göra.
Det är sjukt att vissa inte kan acceptera att de har fel.. Tråkigt att du fick sådant otrevligt svar tillbaka!

Stormviskaren
0

8# haha precis ^^ Liksom man bör ju inte blanda sig.. men ja vet ju vilka de är och har gått i samma skola som ett av barnen. Sen tror de att dom är så kunniga. usch ogillar sånna.

Stj3rnfallet
0

#9 Gör jag med :S Vissa tror att de kan och är bäst på allt, men i själva verket kan de absolut ingenting..=/ Tycker inte heller om besserwissrar =) Haha, fast iofs är jag en själv ibland :P Men jag är bara det när jag vet 100% säkert att jag har rätt och att den andra verkligen har fel.

dreamiz
0

Verkar ju onekligen oseriösa! Tyvärr verkar det finnas gott om såna människor…

[Popcorni]
0

Urch vad dåligt att inte ha kvar sin marsvin efter bara en månad. Också var det taskigt att han inte svarade vänligt på dtt mail. Du ville ju bara hjälpa till!

FeliciaS
0

Fy så tyket! Tror de att djuraffären vet allt bara för att de säjer djur eller? De kan ju lita på dig som har teddy, hallå liksom :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Fiona
0

#7 herre gud och dom beter sig som småbarn vissa borde inte få ha djur! -,- Shit bitchar asså :O x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

TRASAN
0

idioter säger jag bara. :)