Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 563 ggr
Abico
0

Utställnings resultatet, cert?

Syrran såg just att resultaten från Rönnäng hade kommit upp på SMF; http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/utstallningar/resultat/2007/071201_ronnang.pdf
Så jag satt här och kollade. Och såg att Donken var med på första sidan ^^ Men där står det resultat: 1/1, 88, C, Birj.
Birj, betyder ju bäst i ras junior. Men C:et står det för ett cert?
På den lappen jag fick står det nämligen inget av detta, det står att han kom etta - eftersom han var den enda anmälda i klassen ^^ Men något annat står det inte. Kan någon förklara detta för en mindre kunnig :P

Hanna 

Abico
0

Och varför finns inte pet klass resultaten uppskrivna?

Hanna 

idipidi
0

Fick han ingen guldlapp=cert på bedömningssedeln?

Petclassresultaten ska vara med, maila kommissarien för utställningen och fråga tycker jag.

Abico
0

#2 - Nepp, ingenting :/ Jag får väl maila henne då :)

Hanna 

idipidi
0

Men du, maila och fråga om ditt resultat också. Om han fick 88p så borde han fått cert. Inte säkert, men det är troligt.

Helt säker på att det inte sitter något klistermärke på bedömningssedeln? ;)

Abico
0

#4 - Okej, jag ska bara hitta någon mailadress ^^ Är det samma kommissarie på alla utställningar?
Japp, den är helt tom. Nu när jag kollar så stämmer ju inte summan heller :/ Han fick 85 poäng i teddy klassen och 86 i "julpokalen teddy klassen". Jag får nog ha tag i någon där så dom får ändrat detta ;P

Hanna 

idipidi
0

Maila Eva B eller Sofia D, eller båda. :p Så ska det inte vara. Någon har skrivit fel.

Abico
0

Nu har det kommit en ny version av resultatet, jag har ännu inte mailat någon. Får väl göra det snarast.
Men nu är iaf. peten med :P Vem står överst *stolt*
http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/utstallningar/resultat/2007/071201_ronnang.pdf

Hanna 

Abico
0

Sådär, nu har jag skickat ett mail då :)

Hanna 

Abico
0

Nu har jag fått svar också :)
En ändring är på gång.
Jag låser tråden ^^

//Hanna

Hanna 

Inlägget är låst för nya kommentarer