Läxhjälp av Betty!? :P
Hejsan alla glada! ;)
Igår när jag satt och skulle plugga franska (har nämligen prov på torsdag, ussh!! :( ) satt mitt marsvin Betty i mitt knä. Efter en stund hoppade hon upp på skrivbordet och började nosa bland mina böcker och papper.. :P och strosa omkring lite.. Hon kanske ville hjälpa mig med läxorna, haha! xP
He he ja, kanske det :)
hhaha såå sööt. mitt ena marsvin ligger och sover på min arm just nu så har lite svårt att skriva hahaha

#2 Så gulligt, men det blir ju lite svårt att skriva då.. :P

"Jag kunde inte göra min läxa. För mitt marsvin åt upp den." xD
4# hahahahah XD perfekt ursäkt haha
Sött ^^.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tidigare satt jag på golvet i hallen och pluggade geografi (prov imorgon) små killarna strosade runt ikring mig under tiden. Dom var framme och smakade lite på min SO pärm men sedan beslutade dom visst att det var intressantare att försöka bryta sig in på toaletten ;P
Hanna
Jag kan inte koncentrera mig på läxor om jag är med marsvinen samtidigt, då får de all uppmärksamhet (annars blir de knäppa).
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

så gulligt mmmm det går inte o sitta o göra något sammtidigt för jag kan heller inte bara konsentrera mig på vad jag gör jag måste ju gosa med mina marsvin. :) hihihi

#4 #5 Ja, hehe det bar ju en bra ursäkt! ^^,
#7 Den borde ju inte vara så god.. :P
#8 #9 okej, hehe ;) Ibland vill hon också ha min uppmärksamhet hela tiden men hon gillar att ligga o sova i mitt knä också, elller springa omkring i mitt rum och nosa!
#10 Tack så mycket! :)