Isadora med bebisar?
Isadora ska vara dräktig, Hon blev parad runt 27 januari å ska då vara inne i 5 veckan men hon betersig som om hon brunstar kan dom bete sig så ändå även om dom är dräktiga?
tack Jessica

jadu ojsan det var en svår fråga för mig. jag vet inte riktigt men jag tror det ska dom väl inte göra. jag har hatt en hona som har vissat brunst men sen efter fyra veckor så kom där två små tjejer till världen. så jag funderar ibland. håller på lite o läsa om anotomi på marsvin men det är långt innan man är kunnig o kan allt. man lär sig alltid något nytt var dag. :) så jag hoppas någon kan ge dig korekt svar. :) jag försökte lite. :)
#1 okej Tack , för när jag käner på henne så käner jag kulor å hon blir vansinig när jag släpper henne hos hanen, men han blir jätte glad *L*
Hej jejjas! Isadora bör ha blivit synbart tjockare vid det här laget om hon är dräktig, men det kan ju hända att det bara är en liten unge!
Eftersom marsvin brunstar ungefär var fjortonde till artonde dag så tror jag att du hade märkt tidigare om hon betett sig brunstigt. Hon kan kanske beter sig så pga hormonförändringar eller sammandragningar. Om jag vore som du hade jag väntat tiden ut för att vara säker. Kommer det inga bebbar får du para henne på nytt och sedan vara uppmärksam på om hon börjar brunsta efter ett par veckor eller inte. Lycka till!

#2 hihi det är ju klart tjhoo tänker hanen. hihi medan honan åånää inte han igen hihihihi jag är ju klar. :)) lycka till :)
#3 okej då får vi vänta litte till då *L*
#4 ja det va allt så isadora blev så arg att hon flög på Rufus *L* stackarn

#5 ååå det var ju inte så bra. hoppas det löser sig. :)
#6 ja det hoppas jag med får vänta tålomdigt i ca 5 veckor till
Håller med #3..
Om inte kan du väl se att hon brunstar, alltså inte bara på humöret?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#9 Okej, vaggar och kurrar gör mina marsvin jämt ständigt. Jag tror nog hon är dräktig :)
Mvh Felicia
#10 okej ja det tror jag med men det blir nog bara en eller två ungar i sådana fall
#11 Oki, men så skoj :)
Mvh Felicia