Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 426 ggr
Stormviskaren
0

OT skola/jobb

Vad tycker du om din/ditt skola/jobb? Är de bra? hur är lärarna/chefen? Läxorna/hemma jobb? m.m

Abico
0

Min skola är okej, den kunde vart bra mycket sämre - samtidigt som den kunde varit bättre ^^ Lärarna är väl bra, men det är så väldigt många gamla skruttiga lärare som ingen kan ta på allvar, alla elever bara kör över dom -.-
Nu när jag går i åttan så får allt var läxor och liknande heter mig att bli gråtfärdig - det är så äckligt mycket i skolan nu. Så jag ska nog inte uttala mig om hur läxorna är, för det blir bara skit ;P

Hanna 

Emelie-E
0

Jag hatar verkligen min skola.. Trivs inte där för 5 öre.. Lärarna är hemska, bara babblar på om allt och inget.. Så under lektionerna sitter eleverna vid sina datorer och många lyssnar inte.
Jag har nog bara gjort några få läxor under tiden jag gått där, man förstår dem inte. Så det har resulterat i att jag hoppar över läxorna och att jag skolkar allt mer -.-

Wiizy
0

Jag kan ju säga att vi borde ha nya städare. Dom är  gamla o skruttiga och kan ju inte ens städa… ;P  Skolan kan vara mycket bättre, men även sämre. (äre ens möjligt? tss).

Iaf… fortsätter sen. ;P

bambiina
0

bara jag som är nöjd med min? helt underbar visst lärarna vill man väl byta ut en eller två men vem vill inte de liksom;) men skolan är bra och alla är trevliga mot alla vad jag vet har vi ingen problem med mobbning på skolan och liknande.. lärarna, rektor och studievägledare och dom övriga i personalen så skolan lägger verkligen enr tid och själ i oss elever dom ahr alltid tid för prata med oss och faktiskt se till vi trivs..

och ahr faktiskt aldrig haft några läxor.. då mina lärare tycker man ska ha fritid på sin fritid och inte ta med skolan hem. men visst vill man jobba hemma eller känner man ligger efter så är de så kalrt fritt fram att ta hem och jobba.. så vill ge massa berömm till båstad gymnasie..

Fiona
0

Min skola duger väl, men dt är alldeles för kalla salar och ofta är dt inte städat. Annars duger den vi har två idrottshallar, simbasäng, cafeteria osv. V'äldigt bra eftersom vi inte är nån jätte stor skola ;) Typ alla lärarna är bra den enda jag verkligen inte gillar är våran tyska lärare ._. hon är typ från artnhundratalet eller nått tråkig som fan >< annars är dt bra D)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

FeliciaS
0

Min skola är faktiskt väldigt bra, lärarna likaså :) Inte överdrivet med läxor, lite mkt prov ibland.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

hmm kan inte svara på nåt, då jag är arbetslös :P

[Liinda]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar min skola, den är så underbar. Jag går på öknanaturbruksgymnasium och bor på internat där i veckorna. att ha lektioner med djur och få sitta med när ett får föder istället för att sitta på en historialektion till exempel det är inget man tackar nej till precis :D Och sen bor man tillsammans med ens kompisar på kvällarna och man blir väldigt tajta och ja det är en asbra skola :D