Varför marsvinen slickar på handen
hej jag vill bara säga en sak det är många som tror att marsvinen slickar på handen för att det finns salt men det är fel jag har läst om en bok om marsvinens beetende och de slickar för att de ser dig som en flockmedlem de tror att er hud är päls så de slickar rent den och så ger den er en komplimang då ska man klappa de tillbaka det är din komplimang till de hoppas att ni läser det här
Jag flyttade tråden till rätt kategori och tog bort bilden eftersom att du inte har fotograferat den. Tänk på copyrightlagen! /Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus

Vilken bok?
många är helt okunniga…
Tänk på Copyright lagen.
Jag undrar också vilken bok :)

jag oxå vilken bok vill ju oxå läsa om marsvin lite mera. hmm en bild till som inte hör hemma hos rätt ägare eller ? :)
Jag tror inte marsvin är så dumma att de tror att våran hud är päls… Dessutom finns det många böcker som är väldigt konstiga. I en kaninbok står det att man ska lyfta kaniner i öronen.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

förstå ditt husdjur heter boken¨

och böcker kan väl också ha rätt det är ju forskare som har kommit fram till det ni är väl inte smartare än de?

vf är alla här så kaxiga om ni nu bara ska skriva taskiga saker så behöver ni inte skriva något alls.och ni kan själv hämta en forskare så ska nis se om jag har rätt eller inte för man skriver inte saker man inte vet 100 procent!!!!!!!!!
#6 Klart att väldigt marsvinskunniga kan veta mycket mer om just marsvin än en biolog som författaren är.
#8 är väl inga som är kaxiga? Grejen är ju den att även forskare kan ha olika åsikter och teorier, så bara för att dom är forskare och forskat om just ett specifikt ämne betyder inte att dom har rätt i det dom säger eller kommit fram till.
I ett forum diskuterar, frågar och svarar man. När en hög marsvinskunniga människor påstår och reflekterar kring en fråga är inte det att vara kaxig. Welcome to the real world… ^^
Mvh Felicia

förlåt så jätte mycket jag skulle bara äta så passade min bror på att ta datorn och så klart ville han förstöra OCH SKREV TASKIGA KOMENTARER FÖRLÅT han är så ireterande
#11 Okej, då får du väl vara noga med att logga ut och stänga ner efter dig så att det inte blir fler tokiga missförstånd då ;)
Mvh Felicia

ok det ska jag jag vill ju inte bråka med nån här