Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 815 ggr
Swea
0

minskad aktivitet?

Hej. Det har blivit mycket litet aktivitet här inne på forumet från flere personer! Varför det, har det något hänt?

Sacknar bla en uppfödare som kom med mycket bra och var ducktig på färger på marsvin:-)
Även en del andra som var väldigt aktiva innan har bara försvunnit.

Är mest barn här kvar inne nu känns det som. Inget illa menat med det. Vill gärna ha några vuxna här inne oxå.

:-)

[starlights]
0

Jag var väldigt aktiv här innan, men är inte det så mycket numera pga. lite olika saker…..

Bl.a. känner jag att jag blivit missuppfattad många gånger, och att folk där med dömt mig och har förutfattade meningar om mig…. Har dessutom inte orken att reda ut alla dessa missförstånd som uppstår via internet.
Sen så är det vissa Medarbetare som missbrukar sina befogenheter och tar bort inlägg, stänger tråda m.m. utan några belägg för det…. så det blir en tråkig stämning.

Så jag drar mig faktiskt rättså mycket för att skriva här inne på MIF nuförtiden.

FeliciaS
0

Jag tycker inte direkt att aktiviteten är nere på Marsvin.ifokus. Dubbelcheckade med "Aktivitetsindex" och nejdå, sajten håller god aktivitet :) Själv är jag just nu aktivaste medlemmen och tycker att det alltid är ett par stycken inne på sajten när jag är det. Dessutom finns det ett liv utan för datorn och internet, speciellt om man har marsvin - de måste pysslas och grejas med :)

Det finns en hel hög vuxna, skulle inte påstå att det är så många fler "barn" (menar du under 18 år eller även sådana som är i 15-års åldern?). Själv är jag 16 år :)
/Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Hatasallad
0

Jag håller med dig, starlights!

Emelie-E
0

Jag håller också med starlights..

Swea
0

okey…. tråckit att det blit såLedsen

trocadero
0

Kan tänka mej att det är en hel del fler här som läser än vad som skriver. Och det är ju inte alltid man vill eller har något att skriva i en tråd. Många trådar kanske helt enkelt inte alls intresserar en utan bara vissa specifika och finns inte några sånna så har man kanske inget att skriva…

Kan också vara så att många "äldre" som haft marsvin länge redan disskuterat samma ämne en massa gånger och kan troligtvis ha tröttnat lite på att upprepa sej..

Abico
0

Det kan väl också vara så att de som för ett tag sedan hade mängder av frågor och sökte massor av information nu fått svar på många av sina frågor och då drar sig tillbaka. Förr eller senare så tror jag att aktiviteten ökar igen - det är så med alla sidor att aktiviteten går i vågor.
Själv är jag mindre aktiv nu under vårterminen och har varit det under hösten också, efter som 8:an kör slut på mig totalt och all tid går till skolan, familjen och djuren ^^

Hanna 

FeliciaS
0

#6 #7 Mycket bra, tror absolut det kan vara troliga anledningar ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

paronskrutten
0

Håller med starlights, men springer runt här ändå, är dock mer på andra ifokus-sajter numer.

Helena

Sandra-B
0

Jag håller också med #1.

Tycker det är tråkigt när inlägg man gör nästan alltid ska missuppfattas men speciellt tråkigt tycker jag det är med Medarbetare som låser och raderar de trådar som inte passar.
Håller med starlight om att vissa Medarbetare faktiskt missbrukar sina befogenheter, fruktansvärt tråkigt.

Jag anser att man måste acceptera att man kommer lite OT i trådar. Blir det så att de trådar som blir lite OT kommer låsas eller de inlägg raderas så ror jag att ännu fler kommer att dra sig för att skriva här.
Man måste få påpeka saker man anser är felaktigt även om det inte är det själva rubriken handlar om.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!