Transport frågor mm !
Har lite frågor :
- Jag ska åka tåg med våra marsvin i ca 1 timme, efter dt ska vi vänta på nästa tåg i cirka 10 min, efter dt ska vi åka tåg i ca 15 min och sedan gå ca 1 ½ km. Ska jag täcka över trasportburen med ngt ? Isf vad ?
- Vad ska man ha för underlag i transportburen ?
- Är dt nått spec jag ska tänka på när jag transorterar dom ?
Tacksam för snabba svar! :) Om ni kmr på något mer praktiskt och smart som jag bör tänka på /ta med till uts skriv dt med ! ;)
// Jenny
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag skulle täcka över buren med en handduk, sedan skulle jag lägga marsvinen däri och lägga en eller två handdukar därinuti, mot väggarna som lite isolering. Och sedan massor med hö.
Hanna

okejtack :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Du har fått ett bra svar redan, Jenny.
har du kvar listan jag skickade på msn med vad du skulle ha med dig?

#1 hur ska man fästa handdukarna mot väggen ? är lite iq-befriad för tillfället ::
#3 aa dt har jag jag har skrivit ut den också så jag kan pricka av allt eftersom jag packar ;:)
Jenny
#3 får jag också ta del av den listan? ;)

#5 du kan få den av mig ;) :
- Borste
- Mat till marsvinen
- Vatten till marsvinen
- Grönsaker till marsvinen
- Mat till sig själv
- Kloklippare
- Kamera
- Kam
- Tops
- Nagelfil
- Våtserveter
Dt var den listan jag fick iaf ;)
Jenny
#6 he he tack så mycket :)
kan vara bra att ha som förstagångs utställare (jag)

# 9 vasego D) haha för mig med lycka till förretsen (Y)
Jenny

#7 - Men tacka mig, jag skrev den ju. ;) Haha nä skoja!
Jag hoppas att vi får många vinnare från Mif!

Hehe kan ju tillägga till Listan en platta/handduk att ställa dom på ;) OMG så nervös för i mrn ses i mrn :P
Jenny
Jag vill lägga till någon salva eller liknande på listan - aloe Vera eller försvaretshudsalva typ :) Och sedan har jag själv packat ner huvudvärkstabltter och plåster - till mig själv den här gången ;P För dte saknade jag verkligen sist *s*
Hanna
kan tillägga pengar också. :)
kamera, jag tar med både kamera och min filmkamera :P

Har tappat bort Jenny's nummer. *hrmf*
#12 - Ja, pengar är bra. Så man kan köpa startlista :)
Hanna
#14 precis eller lite fika ;)
Lycka till nu alla i morgon, själv är jag jätte nervös ha ha

Jag kanske köper mej ett marsvin istället för pengarna. ;P
#16 ha ha
#16 - Ja gör det :P
Hanna

#17 - Är seriös ju.
#18 - Ja, nu när Donken inte kan komma med hem ;P haha
jag brukar vaddera transportburen med tidningspapper om jag ska ut & åka när det är kallt + massa hö… & om det blåser mkt så kan man täcka över med en handduk när man är ute..

så nu är dt svklarat .. x) Dt gick bra och resa och på uts med för att vara första gången , hoppas att dt gick bra för er andra också ;)
Jenny