Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 1141 ggr
Abico
0

OT: Nytt på Bilddagboken

Idag ska den "nya" bilddagboken läggas ut. Eller ja, den lär redan ha gjort det men tydligen är det skit i systemet eller nått ;P För dom har stängt ner det igen..

Fast nu när jag skriver så kom jag just in. Oj, vad det ser ut :O

Hanna 

Abico
0

Hjälp o.O Det ser ju inte klokt ut…

Hanna 

Stormviskaren
0

jag är inne och jag fattar inget. det är skit förvirrande. den förra var bättre tycker jag!

Stormviskaren
0

åååå jag blir arg på det! kan ju inte kollla på mina vänners bdb för att de värsta CPar!!!!!! gaaah…

kan inte heller komentera!!! Skrikandes  ursäkta ja är lätt upprörd. >.<

Abico
0

Usch! Jag sitte rnu och försöker guida en kompis runt stället för hon är helt ute och cyklar XD Men det ser hemskt ut… Mina bilder ser ut som skit ;P Sedan ligger alla vännerna på fel plats - och namnen är så jäkla stora. Jag blir knäpp

Hanna 

Stormviskaren
0

jag hoppas verkligen att de blir bättre ordning, annars kan de räkna med att ja slutar vara där inne. ja blir helt galen. :S

Stormviskaren
0

Tror ni de blir arga i fall man skriver till dem och klagar lite? eller ja kanske är lite för tidigt ute. de har säkert inte fått rätt på det änu. eller?

Abico
0

#6 - Med tanke på hur forumet ser ut ;P Så är dom nog medvetna om att folk inte är über posetiva till förändringen :P Och eftersom dom just öppnat upp dte så kan dte nog vara en del fel. Det får man räkna med. Men layouten är  bedrövlig…

Hanna 

Abico
0

Men man kan ju tycka att dom borde väntat med lanseringen tills buggarna var fixade… Jag kan ju inte ens visa någon annans bilder -.-

Hanna 

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nämen titta, det är fler som misstycker inte bara marsvinsfolket XD Hur ska dom stackarna bemöta detta. Det ska bli intressant att följa utvecklingen ;P

Hanna 

Abico
0

Haha, vad jag skrattar åt allas kommentarer i forumet ;P Folk har humor *asg*

Hanna 

Emelie-E
0

Efter att ha försökt att logga in några gånger förut, så kom jag nyss in.. Men vände nästan med en gång:P Inget hänger ju ihop.. Ser rörigt och jobbigt ut..,
Hoppas verkligen de inte ska se ut så..

Stormviskaren
0

9# hahahah XD

men stackars de små rackarna som jobbar med det ^^ som de kämpar :P Brukar snacka lite med en av dem :P

Stormviskaren
0

Kolla på Blupp på bdb. oj vad alla kränker ner honnom :S tycker lite synd om honnom jue…

Wiizy
0

Men seriöst, ska det se ut såhär? aldrig alltså. det är ju helt, förfärligt! :S

Fortsätter det att bråka länge till så mister dom helt klart mig.

Wiizy
0

**ingen går in på bilddagboken på två dagar, så fattar dom vilket misstag dom har gjort , SKICKA TILL ALLA PÅ DIN KONTAKTLISTA!

**Fick det på msn nyss, kanske värt och göra?

Hatasallad
0

Är det bara jag som inte kan se bilder på bdb?

Wiizy
0

#16 - Jag kan då inte…

paronskrutten
0

Jag har typ jätteproblem, hittar ingenting och blir frustrerad och går in på iFokus istället *gaah*

Helena

Abico
0

Det här kommer främja iFokus ;P Alla bdb:are kommer hit ist. ^^

Hanna 

Jappeloup
0

vad e så fel, ja tkr den e bra…

Abico
0

#20 - Det är så jobbiga färger - det är mitt största problem. Jag får huvudvärk efter 10 minuter och det blir jobbigt att sitta där eftersom det är så mycket vitt och då börjar ögonen värka efter bara några minuter… Sedan är det väldigt rörigt, men man kanske vänjer sig.

Hanna 

Abico
0

Det var bättre förr… på min tid ;P

http://www.fucker.se/bdb/

Hanna 

Caspia
0

# 21. Hur menar du med vitt? iFokus är ju också väldigt vitt.

Envishet och drömmar

Abico
0

#23 - Jo, visserligen. Men det käns inte som en lika påträngande vit här ;P Elelr så är det för att det vita här är uppfyllt av saker - där är det bara massor med vitt - och i kontrast till den otäcka blå och orange färgen dessutom…

Hanna 

Wiizy
0

#24 - Jo precis, ful bladning med vitt och blå och orange. :/  Enligt mig.

[Popcorni]
0

Jag trode det var fel eler något! Det såg inte alls "modärnare ut" uttan meda gamaldags tycker jag. Det vart bara sämmre!!:/

Caspia
0

Äsch, man vänjer sig väl. Kommer ni ihåg hur det var för några veckor sedan när iFokus flyttade reklamen till att ligga mitt i trådarna? På samma sätt räknar jag kallt med att det kommer blir kaos och kritik när nästa version av iFokus kommer. Efter max en vecka har man vant sig vid förändringarna. :)

Envishet och drömmar

Wiizy
0

#27 - Absolut inte! REklamen var verkligen inte störig, fan. man ska ju kunna sitta på sajten, det går ju inte med bdbs fula design.

Tyvärr, kommer aldrig vänja mig!

Abico
0

#27 - Det var inget större problem med reklamen - det som var jobbigt var ju att dom inte nämnt innan att den skulle flyttas (är jag bortskämd som tänker så? ;P). Det är klart att det alltid finns negativa människor - jag tex. jag tycker inte om förändring - bara bra förändring ;P

#28 - Det är bra, vägra förändring! XD

Hanna 

FeliciaS
0

Haha, vilket problem detta verkar vara… ;) Dock har jag aldrig haft bilddagboken och lär väl inte ha det heller, så har inget att tycka till om ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

#30 - Du anar inte ;P

Hanna 

FeliciaS
0

#31 haha… ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Gick in på bdb nu. Verkligen trist utseende :( Gillade det förra mkt bättre!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Stormviskaren
0

ååå Hanna!!! jag hittade något för dig!!! man kan välja tema så man ka ha de grått i stället för blått. eller asså de är blått med men de hjälper mer mot ögonen i varje fall. tryck här!! jag har ringat in det med rött.

Wiizy
0

JAAAAAAA =D  Tack Anna !! :D

Creation
0

fortf. tråkig design x(

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Stormviskaren
0

den e fortf tråk men de hjälpte lite i varjefall.

Wiizy
0

Aa, precis. :/

[Liinda]
0

Skriv på om ni vill ha tillbaks den gamla designen! Det har iallafall jag gjort för usch vad krångligt och fult allt är där nu :(

http://www.fucker.se/bdb

Thea-Cazzy
0

Det enda nya jag tycker är bra är att man kan ändra färg och storlek och sånt på texten, det är lite roligt ju ;P