Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 2224 ggr
stuffsnuff
0

mitt håriga marsvin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag köpte ett marsvin för ett par månader sen, skrev här inne då och visade bild, men tog bort mitt konto, i alla fall trodde jag att han var virvel marsvin men hade nog fel hahah han har riktgt mycket hår denna killen! , men jag har en fråga jag vet inte om ja ska behålla honom eller inte, för han och jag har verkligen ingen kemi hur mycket jag en försöker så gillar han inte mig! men annas är han snäll, gillar bara inte att bli klappad på rumpan, :) men fin är han!

stuffsnuff
0

haha nosen i vädret

TRASAN
0

så gulligt o vackert marsvin. ;)

paronskrutten
0

Varför har han ingen kompis? När dom har en artfrände blir dom inte sådär tråkiga och osociala.

Helena

stuffsnuff
0

3 vem har sagt att han inte har kompis? ;) jag har fler marsvin

stuffsnuff
0

#2 tack :)

paronskrutten
0

Jaha, jag bara antog det, sorry^^

Helena

stuffsnuff
0

#6 hehe ingen fara :) skrev ju ingen direkt beskrivning på det heller :D

Caspia
0

# 0. Hur gammalt är marsvinet?

Envishet och drömmar

stuffsnuff
0

#8 han var 8 veckor 10 december har ja för mig

Caspia
0

# 9. Det skulle betyda att han är 15 veckor idag, ca 5,5 mån.

Nu kommer min åsikt och erfarenhet, det finns säkert många som inte håller med. De marsvinshanar jag köpt från djuraffärer (har aldrig köpt honor därifrån så jag vet inte om det är samma sak) har i den åldern vart lite trotsiga. Jag har upplevt dem som mer trotsiga än de marsvin jag haft som fötts upp hos uppfödare och hanterats från tidig ålder.

Jag tror att det kommer gå över, och för att återknyta till din tidigare fråga om du borde lämna tillbaka honom svarar jag att jag inte tycker det. Jag förstår din känsla av att han inte tycker om dig men jag tror starkt att det kommer ändras när han blir äldre.

Dessutom tycker jag att ditt marsvin är extremt sött. Ska du sälja honom ska det vara till mig… ;) Är han inte lik min hane? Fast min har kortare frisyr.

Envishet och drömmar

stuffsnuff
0

jo du har helt rätt i det du skriver!!
jo de var lika :O föruom det med frisyren, otroligt söt din med =)
jag lovar dig då har du första tjing! bor du i malmö så har vi inte så långt ifrån varandra heller ;D

Caspia
0

Jag skrev fel, menade 25 veckor. Mina åsikter kvarstå dock.

# 11. Haha! Tack!

Envishet och drömmar

stuffsnuff
0

# lättast hade varit att skriva nästan ett halv år ;D haha

FeliciaS
0

För att ni ska bli riktiga kompisar krävs väl bara att du är med honom mycket och efter ett tag så lär man känna någon, så enkelt är det :) Hoppas jag =P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

AmandaF
0

vad fin han var :)

stuffsnuff
0

#14, hahah ja eller blir han mer galen av att spendera tiden med mig ;D

#15 hehe tack fin är han :) och hårig haha :D