Vilken färg?
Fick alldeles nyss hem en ny grabb :D Gissar på att han är lilac/golden/vit peruan, har jag rätt då eller är jag helt fel ute? ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
En bild till
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Och så eeeeen till ^^

Är han mer vit än vad han är golden är det lilac/white/golden. Jag kan inte se från bilderna om han är en korrekt peruan.
Envishet och drömmar
Oh, är det så man gör färgordningen - det har jag aldrig uppfattat
Då har jag lärt mig nåt nytt, tackar! Lilac/white/golden it is, det är väldigt lite golden - bara just där vid ögat och på ett öra :)
Får försöka fixa bättre bilder sen ^^

Vilken sötnos han är :)
#6: Örjan tackar och bockar! ^^
Knäppt lite fler bilder :P

#5. Ja, störst först och sedan i fallande ordning. Ibland kan det vara jättesvårt att försöka se vilket som de har mest av.
Envishet och drömmar
En sista ^^

Jisses vad söt han va :)
Jättefin! :D
Skulle gissa på Lilac/White/Golden, om han har mest Lilac och minst Golden? :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

han var jätte sööt! :D
Grey/white/golden har jag fått veta nu att han är ^^
Vad fin han är :)
Och färgen har du ju fått hjälp med :P
Hanna