Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 769 ggr
Abico
0

Nu lämnar jag er igen :)

Nu ska jag strax åka upp till Sälen igen, men jag är tillbaka på måndag kväll igen. Ha en bra påsk nu, och akta er för påsksmällare och sånt ;P

Kram Hanna

Hanna 

Creation
0

Din lilla sak! :( Jämt ska du lämna oss… kan du inte tänka på våra känslor för en gångs skull?? ;'P x) Ha det så bra iaf!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Wiizy
0

ha det så bra Hanna, det förtjänar du efter allt slit med alla läxor. :P

Haha! :) se till att vi får en hel Hanna hem, du ska inte bryta benet eller nått alltså! kram.. :P

Abico
0

#1 - Jo, lite skuldkänslor får jag ^^' Men jag kanske kan muta er med morötter sedan - precis som jag gör med marsvinen när dom blänger surt på mig efter att jag lämnat dom i flera dagar.

#2 - Jag har med mig hälften av läxorna upp nu XD Men jag ska försöka att ta det lite lugnt - sedan får jag sitta hela påsklovet och plugga så jag kan nog behlva en helg :P
jag skriver upp det på "Kom ihåg" listan
 punkt 221: Bryt inga ben och anländ hem hel

Hanna 

Wiizy
0

HAHAHAHA! :D Du är ju föör skön! D)  Haha. :P

Creation
0

punkt 222: Muta aldrig människor med morötter om du inte vill bryta punkt 221 >;)

Fiona
0

Ha så tervligt (; MEN GLÖM ATT VI NÅNSIN FÖRLÅTER DIG FÖR DU ÅKER :O -,-

mohaha ;>

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Hatasallad
0

När Abico drar så dansar marsvinen på bordet ^^

Abico
0

Nu har jag återvänt hem till alla marsvin och iFokus igen :) Inga brutna ben, men dock en lite lätt blåskiftande rumpa efter en lite häftig åktur på snowboard igår ;P
Nu ska jag fortsätta plocka iordning - hela husvagnen ska röjas ur och sedan ska jag sätta igång och städa huset. Mamma har tydligen legat hemma med magsjuka i ett par dagar här nu så hela huset ser ut som in i h-vete och hela mitt rum är täckt med hö efter att lillebror och mamma passat marsvinen -.- Jaja, det är skönt att vara hemma iaf.

Kram på er!

Hanna 

Creation
0

**Välkommen hem! ^^
**Här är det rätt dött just nu, som du förstår ;P
Men ikväll är det nog mkt aktivitet…
Får vi hoppas x)

Hoppas du fixar städningen
och att det inte är alltför kaotiskt hos dig ;)

Hatasallad
0

Du, Hanna, det finns abbys tillsalu. Spana in dem, så söta :D

Wiizy
0

Welcome home Girl. =)

FeliciaS
0

Välkommen hem :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

#10 - Jag har fullt upp med de galningar jag har just nu ;P Men tack ändå!

Hanna