Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettaktivering
Läst 3316 ggr
[Dezederia]
0

Springhjul till marsvin?

Jag va inne i en djuraffär för någon vecka sen. Då hade dom jätte stora hamster hjul… Jag frågade om hjulen och då sa dom att de va minsan till marsvin :O Är det någn här som har marsvins hjul? Ja.. Frågan är ju… Är ett hjul något för marsvin?

Mvh Mandy

Ändrade till en utförligare rubrik. Tänk på detta :) /Felicia, medarbetare på Marsvin ifokus

paronskrutten
0

Nej, marsvin ska inte ha hjul

Helena

[Liinda]
0

Nej absolut inte marsvin ska verkligen inte ha hjul.

[Dezederia]
0

Oki… Undra varför det finns då…. Om det inte är bra för dom menar jag.

[Dezederia]
0

Jag tror ju inte sj att det är bra för ryggen för dom. Men varför göra marsvons hjul?? Fundersam

paronskrutten
0

Det är inte bra för ryggen för något djur.

Pengar, min vän, pengar ;P

Helena

[Dezederia]
0

Jo.. Det är väl det det handlar om. Usch så fult! Undra hur många marsvin som just nu springer i hjul. Om dom nu gör det Fundersam

FeliciaS
1

Marsvin ska absolut inte ha springhjul, det är direkt livsfarligt. När jag hade mina första marsvin frågade jag om de stora hjulen var till marsvin, men de i djuraffären sa att marsvin inte skulle ha hjul… ;) Jag tror att de är gjorda till Chinchilla/Degus.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Dezederia]
0

Oki.. Det va ju tydligen en bättre djuraffär jag gick till.. Ska nog gå dit igen och prata vett med dom.

[Dezederia]
0

#7 Jag mena din djuraffär va bättre *

FeliciaS
0

#8 #9 Ja :)

Mvh Felicia

[Dezederia]
0

:O Någon ändrade min rubrik. Nu ser det bättre ut tycker jag ;)

FeliciaS
0

#11 Jag har gjort det, har ju skrivit det i #0… Skapa så tydliga och utförliga rubriker som möjligt, det gör det lättare att hitta trådar m.h.a sökfunktionen. Läs tråden "Snälla medlemmar" :)

Mvh Felicia

[Dezederia]
0

Okaj. Ska tänka på det nästa gång :)

FeliciaS
0

#13 Så bra :)

Mvh Felicia

dib_skinny
0

Var det i Kristianstad? Vad heter den?

[Dezederia]
0

Nej… Det va inte i kristianstad. Det va bara en liten by. Som jag inte kommer ihåg namnet på. :S Vi körde typ bara igenom. Men det va ingen stor djuraffär kan jag ju säga.

FeliciaS
0

#16 Men om du ska gå dit igen måste du ju veta var det var?

Mvh Felicia

[Dezederia]
0

Åkte med mamma.. Hon vet nog :P