Springhjul till marsvin?
Jag va inne i en djuraffär för någon vecka sen. Då hade dom jätte stora hamster hjul… Jag frågade om hjulen och då sa dom att de va minsan till marsvin :O Är det någn här som har marsvins hjul? Ja.. Frågan är ju… Är ett hjul något för marsvin?
Mvh Mandy
Ändrade till en utförligare rubrik. Tänk på detta :) /Felicia, medarbetare på Marsvin ifokus
Nej, marsvin ska inte ha hjul
Helena
Nej absolut inte marsvin ska verkligen inte ha hjul.
Oki… Undra varför det finns då…. Om det inte är bra för dom menar jag.
Jag tror ju inte sj att det är bra för ryggen för dom. Men varför göra marsvons hjul?? 
Det är inte bra för ryggen för något djur.
Pengar, min vän, pengar ;P
Helena
Jo.. Det är väl det det handlar om. Usch så fult! Undra hur många marsvin som just nu springer i hjul. Om dom nu gör det 
Marsvin ska absolut inte ha springhjul, det är direkt livsfarligt. När jag hade mina första marsvin frågade jag om de stora hjulen var till marsvin, men de i djuraffären sa att marsvin inte skulle ha hjul… ;) Jag tror att de är gjorda till Chinchilla/Degus.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Oki.. Det va ju tydligen en bättre djuraffär jag gick till.. Ska nog gå dit igen och prata vett med dom.
#7 Jag mena din djuraffär va bättre *
#8 #9 Ja :)
Mvh Felicia
:O Någon ändrade min rubrik. Nu ser det bättre ut tycker jag ;)
#11 Jag har gjort det, har ju skrivit det i #0… Skapa så tydliga och utförliga rubriker som möjligt, det gör det lättare att hitta trådar m.h.a sökfunktionen. Läs tråden "Snälla medlemmar" :)
Mvh Felicia
Okaj. Ska tänka på det nästa gång :)
#13 Så bra :)
Mvh Felicia

Var det i Kristianstad? Vad heter den?
Nej… Det va inte i kristianstad. Det va bara en liten by. Som jag inte kommer ihåg namnet på. :S Vi körde typ bara igenom. Men det va ingen stor djuraffär kan jag ju säga.
#16 Men om du ska gå dit igen måste du ju veta var det var?
Mvh Felicia
Åkte med mamma.. Hon vet nog :P