Gillar era marsvin "marsvinsgodis"?
Mitt marsvin Musse gillar inte det marsvinsgodis som jag ger, det heter typ Vitakraft Drops, och är i en grön förpackning. Har ni några bra tips på gott marsvinsgodis som era marsvin gillar, för jag skulle vilja lära Musse någonting och då vore det bra om det fanns något bra godis som belöning. :)
sallad och gurka är favoriterna här. alltså färska grönsaker.
De "marsvinsgodisarna" som finns i djuraffärerna bör man undvika. Det allra bästa är någon grönsak/frukt som marsvinet gillar - t.ex. gurka som de flesta gillar. Annars rekommendrar jag "Critter berries" från Oxbow :) Jättenyttiga med endast naturliga ingredienser och mina marsvin älskar dem ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Kolla in den här sidan som jag ittade för några dagar sedan.. :) http://home7.swipnet.se/~w-77537/marfest.html Där finns många recept på marsvins"godis".. :)
Sune har ratat allt i godisväg genom åren trots att jag köpt mängder med sorter ^^' Det är gurka och isbergssallad som funkar bäst - på de andra fyra har jag inte ens provat med något godis från affären, jag håller mig till de färska.
Hanna

min marsvin älskar små hjärtpluppar men det är igentligen mat som vi köper i hans torr foder men han älskar dom som sakt!!

#6 - Sådant är bara s*it.