Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 1012 ggr
Pias
0

Hur mycket fäller de olika raserna?

Hej!

Jag har förstått det som att det finns skillnader mellan raser i hur mycket de fäller? Vilka fäller mest/minst? 

Ändrade till en utförligare rubrik. Tänk på det :) /Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus

Wiizy
0

Hmm, släthår fäller mer än långhåriga, vad jag hört. :) har ju bara släthåriga så har ingenting och jämföra med. :)

Stormviskaren
0

Mina långhår fäller ingenting. Min teddy fäller och släthåren/cresteden fäller rätt mycket, specielt om de blir stressade. skinnyna fäller inte ^^

jossan-pt
0

Mina lunkaryor fäller väldigt mycket, dom andra långhåren gör det inte, inte heller virvelmarsvinet..

FeliciaS
0

Min abby fäller ganska mycket, sheltien och coroneten typ ingenting.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

MikaTela
0

Min långhår fäller mer eller mindre ingenting, min rex fäller lite grann och min virvel fäller en del. :)

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

[Liinda]
0

Det är samma för mig mina släthår fäller mer än mina långhåriga, fast mina långhåriga fäller ju typ ingenting :P

[findusen]
0

har fått för mig att teddysar fäller massor. min virvelblandning fäller ganska mkt men inte sheltien, släthåren oxå ganska mkt.

Abico
0

Mina släthår fäller mängder, teddysarna och rexen fäller en del också - men det kommer i perioder.

Hanna 

Thea-Cazzy
0

Mina två virveltjejer fäller inte spec mycket, men lite fäller dom :P

MonaF
0

min marssvin alban feller inte men bara lite för hans päls är virvel förstås fast annars mest i buren

Wiizy
0

#10 - varför har du ett marsvin? :/