Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: minneslund
Läst 1243 ggr
Facklan
0

G Lycktan lämnade oss :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hörde igår hur Gröna Lycktan pep o klagade på Facklan när jag tog upp honom var han helt lealös … han hade ingen styrsel i kroppen o 5 min senare var han död :( jag har än inte hunnit fatta vad som hände men jag kännner mig tom o jätte jätte ledsen han bara dog i mina armar.

Det är så sorgligt o jag känner mig så lesdsen för min skull o för Facklan….

Mariaairam
0

RIP Lycktan

Wiizy
0

*Tröstkramar*.

Rip Lycktan, nu är han äntligen på marsvinsängen och leker med sina kompisar. :/  Åter igen, kram…

CamillaS
0

Sov så gott Lycktan :'(

Vet du hur han dog? bråkade dom?

Abico
0

Åh, nej :'(
Han var väl inte så gammla heller?

Hanna 

FeliciaS
0

RIP Lycktan :)

Han är jättefin <3 Tröstkramar!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

**Vad sorgligt… :(

R.I.P
Gröna Lycktan**

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Facklan
0

Tack för allt tröst , det känns så hemskt jag fattar inte det men jag märker att Facklan märker det klart mer han är rätt ovan o beter sig märklig ….

#3 jag vet att Facklan retades med honom Facklan är ju en retsticka … men inget mer än vanligt tyvärr vart det ju så att Facklan är mer pillsk o vill gärna terra … Jag hörde att när G Lycktan sa till honom .. med sina "höga skri" så vart den 3:dje skriet matt, som att luften gick ur honom …o just så var det på nått sätt. Jag tog upp honom o han var lea lös o skippade efter andan.. han var mer o mer slö o kroppen o blev blek i munnen o framtassarna .. jag kollade att han inte hade nått i munnen o jag försökte att hjälpa med lite luft i lungorna men det vart kört o jag kunde känna hur livet rann ut honom … det gick så snabbt jag hann inget o jag visste inte vad som hände …så trist .

#4 han var året typ så ålder dom var det inte.

imorrn ska jag lämna honom till min vet men jag tror inte han kan ge mig ett bättre besked utan en obduktion o det är inget jag vill utsätta honom för ..

Tack för att ni finns o  orkar bry er !

FeliciaS
0

#7 Stackarn, det måste kännas jättejobbigt för dig =/

Mvh Felicia

Bella-R
0

Så tråkigt :( R.I.P Lycktan <3 Kramar!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

CamillaS
0

Ok, vad tråkigt. men han fick somna in i din famn iaf.

*Tröstkramar* :'(

Denna kommentar har tagits bort.
Mariaairam
0

#11 Ja, kanske det.. :/ Men det är väl inget man säger för att trösta någon!?..

Blondi3
0

Sov Gott fina Lyktan ! Kramar

[Dezederia]
0

Nej va trist… Jag beklagar. Kram Mandy

Facklan
0

Ville bara berätta jag lämnade in honom till min Vet. igår o han trodde att han fått en hjärtinfarkt ..tydligen är det inte alls ovanligt …jag känner att om det nu var så gick det snabbt o det känns bra.

Abico
0

#15 - Ibland käns det bättre att veta, ingenting kan ju få honom tillbaka men nu vet du att det inte var du som gjorde något fel iaf. Tröst kramar till dig.

Hanna 

FeliciaS
0

Det är så hemskt när de lämnar en… Min älskling lämnade livet på jorden idag, det är så jobbigt att acceptera Gråter

Mvh Felicia

TRASAN
0

åååå nää en guldklimp har lämnat oss. R.I.P Facklan kram :(Gråter