Nu är det snart 15+
Just nu är det 13.1 plus grader här utanför (i solen). Så om de fina vädret håller i sig så är det snart så varmt att grisarna får komma ut på gräsmattan :) Jag längtar så efter att få släppa ut allesammans ^^ Lilla Vincent som aldrig varit med om en sommar tidigare - aldrig känt det svala gräset under tassarna :P
Hanna

haha, mina damer var hoss min mormor och hälsade på. :P eller som jag säger _"deras gammelmormor"
_Iaf Hanna, du får ta bilder på marsvinen när dom får komma ut. :)
#1 - Mysigt - fick dom kaffe och kaffebröd då eller? ^^
Klart att det ska tas bilder ;P
Nu har solen börjat gå ner så nu är det kallt ute igen :/
Hanna

Haha, marsvinen fick springa på hela vardagsrummet, och käka gräs och ligga på en filt jag tagit med, haha. :) dom pratade jätte mycket med mormor om inte annat. :)
Fick ju bära typ 2 ½ kilo i 10 minuter, ner till mormor. >.< fatta vilken värk man har i armarna nu, sen hem också. x) haha.
Här har det varit +15 i solen, fasta det var inte idag, idag har det varit ganska kallt, så inga grisar har varit ute idag. Men blir det varmt i morgon så kanske dom kan följa med ut på balkongen en stund igen. :)
Ja, det är underbart! Calypso och jag satt och tröstade oss i det varma solskenet till fågelkvittret.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Men till helgen kanske det blir fint då :) Nu håller vi tummarna för ett marsvinsvänligt väder det närmaste.
Hanna
Nepp, det verkar inte så lovande enligt SMHI, vädret blir regning och kallt resten av veckan här i staden *hrm*
http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv
Hanna

här nere i skåne var det 14,6 grader idag men jag satte mig ner i gräset o det var så kallt fortfarande här så jag vågar inte släppa ut mina på kallt gräsunderlag ännu. 
Ingen aning hur varmt det var idag, men kallare än igår iaf :P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Idag ska det bli 10+ här, jag funderar på att ta en tur ut i gräset sedan och klippa lite till grisarna.
Hanna
Suck.. varannan dag regn, varannan dag sol… På fredagar (när jag rider, utomhus) är det jämt pissväder!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#11 - hihi, ja jag vet ^^
Hanna