Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 958 ggr
Facklan
0

Min fina bokhyllebur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har äntligen fått min bur !!

den är färdig byggt jag lejde hjälp med den o han fick materialkostnad o ett par tovade vantar jag virkat !!!

Den är så smart det är en gammal Billybokhylla den har metall-grejor (vet inte vad den heter ) som man använder för att ändra hyllplanen o dessa har fått en mellan vägg som kan ändras om man skulle vilja dela av buren.

Den har 3 hål så man kan rasta dom på vars sitt håll o man kan stänga av buren till två burar …. det går att sätta hyllplanen som på bilden o på hyllan kan man lätt ställa en bur  såhan har tängk till o fibblat den fin *ler är så glad så glad …

jag har oxå rätt nöjda marsvin som inte är lika rädda av sig … jag hade igår gjort rent i buren så jag använde samma spån som burarna hade så det luktade o kändes som hemma eller nått för dom vart inte alls rädda av sig på samma sätt som innan.

Tog bort onödiga utropstecken i rubriken, tänk på detta. /Felicia, medarbetare på Marsvin ifokus

Fiona
0

Mysigt :D men vad har du för tak ? (:

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Creation
0

Vad fin :D Hur stor är den? ^^
Och hur mkt kostade alltet på ett ungefär, om man nån gång i framtiden skulle vilja göra nåt liknande? ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Popcorni]
0

Det var en fin bur!

Facklan
0

# 1 tak o tak jag har förlitat mig på att dom blir kvar i den det är ju 30cm högt !

#2 Den är om byggd från en 198cm bokhylla till en 150cm typ.. jag har ínte mätt men vi sa mellan 140-160cm ..den är stor o rymlig *ler  Den var billig köpte bokhyllan för 100kr o material ca 200kr vi tog lite som fanns hemma…

Wiizy
0

Men skulle inte du sälja marsvinen? :/

Jätte fin bur i vilket fall som helst..

Facklan
0

jo visst men detta var planerat se,n länge … o den som tar dom kan ju välja viilket som dom vill ha !!!

FeliciaS
0

Jättetjusigt! :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

TRASAN
0

jättefin bur. ;)

Mariaairam
0

Fint! Hur många har du i den?

Creation
0

#4 50-60cm bred också, va? :) Billigt och bra ^^

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Facklan
0

# 9  två hanar

Mariaairam
0

#11 Okej, då har det ju stort! =)

svampi
0

Jättefin!

Skulle tyvärr inte kunna ha en sånn öppen själv, för dom skulle hoppa över…

Facklan
0

# 10  Den är 90 cm bred  den kunde varit några cm snalare då hade en gått in under trappan *ler men man kan inte få allt. dom ska ju flytta…om månn braig vill ha dom ..

FeliciaS
0

#13 Då är det ju bara att sätta en extra kant mot utsidan :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

TRASAN
0

#14 jaaa kommer till mig imorron jag längtar så mycket efter Facklan. ;) nya komisar får han ;)