Min fina bokhyllebur!
Jag har äntligen fått min bur !!
den är färdig byggt jag lejde hjälp med den o han fick materialkostnad o ett par tovade vantar jag virkat !!!
Den är så smart det är en gammal Billybokhylla den har metall-grejor (vet inte vad den heter ) som man använder för att ändra hyllplanen o dessa har fått en mellan vägg som kan ändras om man skulle vilja dela av buren.
Den har 3 hål så man kan rasta dom på vars sitt håll o man kan stänga av buren till två burar …. det går att sätta hyllplanen som på bilden o på hyllan kan man lätt ställa en bur såhan har tängk till o fibblat den fin *ler är så glad så glad …
jag har oxå rätt nöjda marsvin som inte är lika rädda av sig … jag hade igår gjort rent i buren så jag använde samma spån som burarna hade så det luktade o kändes som hemma eller nått för dom vart inte alls rädda av sig på samma sätt som innan.
Tog bort onödiga utropstecken i rubriken, tänk på detta. /Felicia, medarbetare på Marsvin ifokus

Mysigt :D men vad har du för tak ? (:
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Vad fin :D Hur stor är den? ^^
Och hur mkt kostade alltet på ett ungefär, om man nån gång i framtiden skulle vilja göra nåt liknande? ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Det var en fin bur!
# 1 tak o tak jag har förlitat mig på att dom blir kvar i den det är ju 30cm högt !
#2 Den är om byggd från en 198cm bokhylla till en 150cm typ.. jag har ínte mätt men vi sa mellan 140-160cm ..den är stor o rymlig *ler Den var billig köpte bokhyllan för 100kr o material ca 200kr vi tog lite som fanns hemma…

Men skulle inte du sälja marsvinen? :/
Jätte fin bur i vilket fall som helst..
jo visst men detta var planerat se,n länge … o den som tar dom kan ju välja viilket som dom vill ha !!!
Jättetjusigt! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

jättefin bur. ;)

Fint! Hur många har du i den?
#4 50-60cm bred också, va? :) Billigt och bra ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
# 9 två hanar

#11 Okej, då har det ju stort! =)

Jättefin!
Skulle tyvärr inte kunna ha en sånn öppen själv, för dom skulle hoppa över…
# 10 Den är 90 cm bred den kunde varit några cm snalare då hade en gått in under trappan *ler men man kan inte få allt. dom ska ju flytta…om månn braig vill ha dom ..
#13 Då är det ju bara att sätta en extra kant mot utsidan :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#14 jaaa kommer till mig imorron jag längtar så mycket efter Facklan. ;) nya komisar får han ;)