depremerad över marsvinen :(
Hej jag e så depremerad över mina 2 marsvin eftersom honan snart ska få ungar så har jag separerat dom :( till 2 olika burar och nu går dom och piper efter varandra. jag har ställt burarna jätte nära varandra så dom kan se varandra! och så snart kommer det en till hona som ska bo med den andra honan. Och en till hane som ska bo med den andra hanen!!! vad ska jag göra nuu dåå dom e typ så ledsna jag mee :(:(:( mår dom värkligen bra så där ??
Hon ska ju snart få bebbar att bry sig om och han vänjer sig, huvudsaken de kan höra varann och ev. se med. Bra att du sep. dem när hon snart ska föda. Lycka till!
Det finns inget bättre än marsvinsbebisar och födseln!

Tack så mkt :) i morrn ska jag åka till en uppfödare och eventuellt tinga en kompis till hanen :):):)
#2 Vad roligt.:) Hoppas att det kommer att gå bra för dom.
Du behöver inte oroa dig för marsvinen. Klart de saknar varann när de separeras men om de får bo jättenära varandra så är det ingen fara. Du kan låta de träffas på golvet tills du har skaffat de nya kompisarna.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Ok :) jag ska släppa ut dom lite senare :)
Så bra (:
Mvh Felicia

aa tror ni att dert får plats 2 marsvin i en egongjord bur som har måtten :: längd : 94 bredd : 94 ??
#7 - Det låter som bra mått :)
Hanna

ok va bra :)
Japps, låter bra ;)
Mvh Felicia