Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettaktivering
Läst 2404 ggr
elinpelin96
0

Marsvins leksak

Heej jag undrar om någon har något tips på någon rolig leksak man kan göra själv av kartong elr något mewn jag vill att det ska vara något som dom gillarGlad jätte tacksam för svar så fort som möjligt!!!  :D

ElinM
0

Jag brukar fylla en toarulle med något som de tycker är gott och vika in ändarna, marsvinen tycker det r jätte kul :)

Har fått tipset från Hanna (Abico) :)

elinpelin96
0

ok men asså jag menar typ nån mys hörna elr nåt inget såntdär för det har jag redan :PRäcka ut tungan

Abico
0

Mina tips är diggade ;P
Fast jag har redan tipsat elin om det (hrm, elin#2 då *s*)

Hanna 

Wiizy
0

haha, ja den idén får jag tacka för Hanna. ;) väldigt populärt hoss grisarna! :P

Fast den har jag kunnat innan, men du påminde mig om det iaf. ;) så du kan få lite heder. ;P

elinpelin96
0

haha ok :) jag får ju snart hem min lilla rex hona saffran som då kommer vara jag tror det var 7 veckor eller nåt alltså ganska lagom till att min hona ska få ungar och saffran och my och ungarna kommer säkert gilla den leksaken så jag ska nog ta opch prova den :)::) jag ska göra en i morrn hehe orkar inte nu :P

ElinM
0

#2 Jaha, okej  :) #3 Dina tips är bäst :)

FeliciaS
0

Papperspåsar är uppskattade, klipp lite luckor i den och klipp bort handtagen ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

elinpelin96
0

okej:):) tack så mkt!

Abico
0

#6 - Alltid ;P

Hanna 

Crazzysazza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det våra marsvin tycker är j'ätte kul är att springa kluriga labyrinter som man byggt upp med böcker och där målet är lägger jag en skål me lite godis Mini ficxar banan utan problem brukar aldrig gå in i återvänds gränderna.. Wille é lite fegare så det tar ett tag..

elinpelin96
0

Ok jag har redan prövat en labyrint men dom fattade inte så mycket :/ men jag ska nog pröva igen :)

Lottar8
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina marsvin älskar mest av allt när de får gottetornet!Allt som behövs är en blompinne o en massa gottis! Sätt tex ett halvt äpple i botten så står det stadigt.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=7bbb72e2-cc2b-4a17-acb2-2c94cd2ced9a&Filename=alla 033.JPG)

elinpelin96
0

ok va smart!!!!! :)

Jappeloup
0

jag har en tennisboll som jag lär dom tricks med eller så lgger jag in sakr så att dom måste fundera för att få mat! ;)