Sindis Bebbar är här!!! :D
Gullpluttar xD Fast mamman var ju rätt så supersöt hon med ;D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Men jösses, Anna. jag är verkligen avis på dig nu. =) gullungar! *ge mej*
verkligen jättesöta! :D
fina!
Åh, det är så härligt med bebisar :)
Helena

ååååh vad söööta! Den bilden när dom var med sin mamma var jättefin! =D Och jag som gissade på två eller tre ;D
hihi jag är så stolt mormor :D golden/white honan är tillsalu. men den andra ska ja se om jag behåller eller säljer, jag har inte bestämt mig änu. Dom är ju så underbara och de kommer bli svårt för mig när de ska flytta. Det finns ingen risk att de inte blir kelade med här hemma i varje fall :P mamma, syrran, jag, min bror, syrrans kompisar, till och med min pojkvän höll i dem!!! :D
Åh så skoj :)
Oj, har du redan bestämt vem som ska säljas och inte…?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
egentligen ska båda säljas men jag blev lixom lite kär…..

åh gu va söta :D
Vad söta dom är!!

ååååå så underbara. nu kommer Åza o smyger o kryper fram o lånar två små underbara töser. hihihihihi ;) kramizar

Haha. anna kan inte slita sig. ;D

Så stora! Känns svårt att förstå hur de kunde få plats så här i efterhand! Och, som sagt, helt underbara…
Estrella och Eloise?
=D

Nååå, Sindi ser så stolt ut över sina bebbar ;D Det ska hon vara också med dom små gullegrisarna =)
Engla och Elise? vad tycker ni?

Naaw vad söta :)
#20 Ja, jättefint :) Esmeralda, Elsie, Evita, Epolita…? ^^,
Mvh Felicia
Nu tror jag Att jag bestämt namn :P Engla på golden/white honan och Elvira på den mörka :) men ja kanske ändrar om ja kommer på någpt finare :P

Snygga namn på skönheterna!
#23 Sött :)
Mvh Felicia

#18 sööööt =)
Åh, så söta ^^ Hanna vill också ha *sträcka ut armarna*
Hanna
hihi ;P

ååååå nu smyger Åza o lånar töserna hihihihi. håll utsikt Anna hihihi. jättefina marsvin 
naaw, vilka älsklingar <3 ^^
Jag kan inte fatta att de redan är så stora ^^'
Hanna
Sötelisöta!!
http://www.youtube.com/watch?v=fAYD-_kx5Zo
film på dem också. men tysta kan de inte vara ^^ Här skulle jag egentligen fota dem men ja de såg ut såhär ^^
#37 Jösses, vilka pigga pip-bebbar xD

Haha, satte på filmen och då kom mina två yngsta hundar springandes.
Först hoppade den yngste upp i mitt knä och tittatde på filmen, efter ca halva filmen hoppade han ner och la sig och åt på sitt ben igen.
Då kom mellanhunden och hoppade upp i mitt knä och jag startade om filmen, han började pipa & gnälla och leta efter marsvinen på mitt skrivbord och när filmen var slut hoppade han ner och sprang bort till marsvinsrummet och började krafsa på kompostgallret så jag var tvungen att öppna så han fick gå in och titta på marsvinen:-)
Nu sitter han på mitt rum igen och tittar på skrivbordet och gnäller……..
Supersöta bebisar iaf, speciellt den med virvlar:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#39 hahah nauw :P
Haha, vad söta :) Gillar bläsen på Elvira
Helena

Naaw, vilka små pratkvarnar ;D. Brukar marsvin prata mer när dom är små? Thea och Cazzy snackade också jättemycket när dom var små, men inte lika mycket nu….. Det låter så gulligt ;)
#37 - Hihi ^^ När jag startade filmen och vred upp ljudet så stannade alla marsvinen upp och såg mot datorn - sedan fortsatte tre utav dom att äta men Sune satte igång å skrika efter bebisarna och Greta skuttade fram till kanten på buren och började titta efter bebbarna :P
Hanna
haha, det gjorde dom säkert :)
Helena
Naaw, vilka mammagrisar xD