Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1098 ggr
TRASAN
0

idag kom Facklan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom Facklan till mig o jag är så glad en guldklimp till hos Trasan. Lite bilder kommer här på Facklan o mig o Facklan själv. ;)Skrattande

TRASAN
0

Här är han… Facklan….

TRASAN
0

Måste ju vissa andra sidan oxå ji hihihihi.

TRASAN
0

Här är vi igen söt jag är säger Facklan hihihi. ;) Skrattande vill hälsa till min gamla matte kram o puss o jag har det så bra nu. Glad

CamillaS
0

Så söt han är, och vad bra att han kom till ett bra hem :)

lomsen
0

jättefina färger!

Lycka till med honom!

Abico
0

Så söta så båda två ^^
Vad bra att han fått ett hem nu :)

Hanna 

Wiizy
0

så söt!

lycka te med honom! :)  hur många burkompisar fick han?

paronskrutten
0

Gud så söt!

Helena

[findusen]
0

vad söt han är :) har du satt ihop honom me resten? :) hur har det gått isf? vad kallas den färgen? e d brindle? e sämst på färger o teckningar :P jättefin iaf :)

[Popcorni]
0

Vilken sötis, man sitter och ju här och smälter.^^

TRASAN
0

#7 han fick en liten hane som burkompis o vad dom leker tycker det är jättekul. kompisar fick han 20st. så japp han har det jättebra nu.

#11 det heter brindel det kan jag hihi. o det går jättebra med han o dom andra. lite läskigt när dom andra skulle nosa på mig. men nu är det jättekul visslar när matte kommer.

#10 Japp han är en till guldklimp. ;)

Stormviskaren
0

åå vad roligt! :D måste komma ner och titta på honnom snart :) Och Dimmas bebbar :D  Han är jätte fin :D

TRASAN
0

#12 japp vi väntar på dig hihi ;)

Creation
0

Vad kul att han flyttade in hos dig ^^
Där har sötisen det bra ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

TRASAN
0

#14 ja han är så ompysslad nu så han visslar när jag kommer med dom andra marsvinen. Facklan står vid dörren o visslar klappa mig oxå. hihihi Skrattande

Wiizy
0

Wups, har du 21 marsvin?

TRASAN
0

#16 ca: tack vare jag tar emot o lämnar o har en liten uppfödning o tar emot marsvin oxå som stannar livet ut. ;)

Facklan
0

Sånna fina bilder !

O jag *klappar av glädje !

Så roligt att han trivs o gillar sitt nya hem. så glad jag är att han kom till dig … Vi kommer säker o hälsar på snart ungarna snackar om alla dina grisar som tokar jag har redan haft en granne som fråga om det var så att bastun ar full av marsvin *ler stort !!!

Vi letar hus i jag hoppas på ett med källare separat !! då kan jag oxå ha det så som du *ler

1000 tack /Facklan /cina

FeliciaS
0

Åh vad skoj! :) Han är jättefin! Härligt att han fick ett bra hem.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

TRASAN
0

#18 ni är alltid välkomna o hälsa på. snart är marsvinrummet klart oxå jippy! kram från Facklan o alla oss. ;)