OT Vad gör du nu? (3)
Ja den andra blev lite lång igen :P Så vad hittar ni på med nu?
Funderar på vad Stormviskarens Avatar föreställer xD
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

ska packa för jag ska bo hos kusinerna i tre dagar när jag praoar D)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag sitter och är lite orolig för morgon dagen i skolan. vill verkligen inte! :'/
Ska väl lägga mig snart… suck. -.-

Pratar med Helena :P
Jag sitter här och mår dåligt igen… Ska snart ringa en kompis och be henne komma förbi och hämta min skåpsnyckel så att hon kan ta hem lite skolböcker till mig.
Hanna

Stackars dig Hanna. Hoppas att du kryar på dig!
Jag sitter och väntar ^^
Jag sitter och letar billig hund mat åt en komis inte lätt å hitta bra och billig
Nu sitter jag och tittar på Animal Planet - har just käkat lite mat :) Mina bilder som jag beställt kom idag också så nu kan jag göra klart mitt skolarbete. Så jag ska nog sätta mig med det nu.
Hanna
jag äter mellis^^

Ska snart gå till centrum med mamma :)

Är trött. :)
Jag har precis lekt med katten han hittade en gammal papiljott att leka med det lilla dampet *L*

Jag ska/ser på O.C och läser tidningen. :)
Hemskt med flickan som försvann. :( Nu har dom inte ens signal från mobilen. :(
sitter hemma och är sjuk IGEN! tittar på "våra värsta år". vaknade klockan 13.40 idag. suck. vill inte vara sjuk :(

Ska leta upp Sandras (Sweet Dreams) tråd till salu och dubbelkolla en sak med Sally..
Sitter och msn:ar lite med folk^^
Helena
Lyssnar på Bright Eyes och tänker ;/
#5 Ahaa… :P Jo, jag tyckte jag såg en dalmatiner, men vad resten var fattade jag inte xD
Jag är inne på msn just nu.

Ska kolla på Andra Avenyn snart.. :)
Lyssnar på Dream Theatre, en trist låt…. -.-
Planerar att byta låt :P Ska kanske kolla på simpsons nu.
jag sitter å äter annanas och väntar på att telefonen ska ringa *L*
sitter i min säng och tittar på "My name is Earl" Jag mår skit kass. Huvudverken är ett helvete.

Nu ska jag gå och sova, God natt! :)
God natt, sov gott :)
Helena
Jag sitter och pratar lite med Wiizy på msn, ska snart räkna matte alt. göra lite engelska.
Hanna
jag ska städa min garderob
det är mycket i den som inte behöver vara där

Jag är med tvillling syrran och chillar lite. :P Vi ska snart gå till skolan meh henne. xD
Börjar 11.35. :D soooft :d
asså chattar vi med Hanna på Msn med! :'D
jag chattar med Hanna :P och har precis gett grisarna hö. ska snart sopa golvet och städa undan lite sen ska jag göra en engelska upppsats.

Jag sitter och skriver lite. Måste göra så mycket som möjligt i småföretagande B. För jag skulle ha haft det i skola idag. Men bilen är stulen så jag har svårt att komma till bussen (A)

Kom nyss hem från skolan. :P
Hade matte sista lektionen, och extra läraren fattade inte ens talet jag skulle göra… hrm… ;P

jag letar billiga rid byxor, #32 va har du gjort med den?

#33 Brännt mig på brännässlor x(
#33 urs å fy det är inte roligt
Lyssnar på sk*tmusik, som vanligt xD
Var f*n har jag hittat den här musiken?! xP
nu sitter jag å lysnar på musik och holler koll på isadora 72 dygn i dag hoppas ungarna behagar att komma ut snart

#37 - Kan du aldrig vara inne på msn?
#39 Orkar int :P
Men för att du ber så snällt
kan jag väl logga in då ;)
Nu ska jag gå bort till våran kolonilott å se om det finns något gott gräs till grisarna
chattar, är inne här och säger dumma saker ;)
Helena

"Koavel på åkern" Hm, du är bra underlig Helena xD
Inte då!
Helena
Teck säger (18:23): jag vill också ha en åker
Fuck på brännässlor >.< säger (18:24): Bara en jävla massa jobb
Teck säger (18:24): Nejnej, man har koavel på den
Fuck på brännässlor >.< säger (18:25): Koavel på åkern?
Teck säger (18:25): ja
Teck säger (18:25): observera att ingen har sagt något om någon tjur
Teck säger (18:25): xD
Fuck på brännässlor >.< säger (18:26): Jag har tjur
Teck säger (18:26): inte på åkern
Vad är det för underligt med det?
Helena
hahaha jag och hanna kom på att man ska ha en man som är tvilling. så får man två barn på en gång så slipper man gå igenom graviditet fler än en gång XD
Haha, eller hur ;D
Helena

Vi har ju schyssta samtalsämnen ^^
det viktiga är åkern
"-vart tog vägen vägen?
-jag vet inte, men vi åker på en åker"
Helena
Just nu sitter jag och chattar med Helena och en annan kompis ^^ Fast nu ska jag visst käka.
Hanna
#45 Haha, vad flummiga ni e XD Min stil XP
#46 Ofc, jag planerar redan att söka igenom hela sthlm efter den perfekta tvillingen xD Eller kanske inte :P

Äter ölkorv och blev väldigt törstig xD
jag äter piggelin
Helena

Lala. ska gå till frysen och titta om vi har glass xD
härmapa!
Helena
#51 - Vi kan nog starta en kontaktgrupp ihop - då borde dte vara lättare ;P
Hanna
Chattar, väntar…. hjälper syrran med läxa ^^
Sitter vid datorn lite, har gjort massa skolarbete. Blev tvungen att hoppa över aikidon idag p.g.a att jag har så mycket i skolan -.-' Kollar lite halvt på "So you think you can dance" och ska snart ge grisarna mat. De har fått springa på golvet 3 timmar i eftermiddag och fått nystädad bur samt gräs, maskrosblad och vildäppelkvist med knoppar *mums*
Annars nästan halvglad, sol idag… Saknar min älskade flicka, Sera <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Pratar med Hanna och Helena ^^
Pratar med Ida och Helena ;P Fast nu ska jag börja gå upp mot tv:n strax ^^
Hanna
Ska fika nu :) Hejsvejs så länge!
Mvh Felicia
Vadå tv:n, Hanna, vad ska du se?
Helena

House Helena, House :D
Ritar fjordhäst med camilla :P
Ska kolla på Animal Cops klockan 22, då släcker jag datan ^^
Sen ska jag sooova…
ska se på house
Helena

Nu så ska jag snart plugga lite till idrottsprovet som vi har imorgon.. :/ Det handlar om styrka och muskler. O sen så ska jag sova ;)
20 min till animal cops ^^
Ritar vidare på fjordingen.. snart klar tror jag ^^

#67 Animal cops är bra! :D Men tyvärr så orkar jag inte se det.. :/ Måste som vanligt gå upp kl 05.30 imorgon.. bläää..
*Morr* iFokus trögar jättemycket! x( Nån mer som upplever detta?
#69 Javisst, men nu är det bortblåst (:
Mvh Felicia
Gaah, Sims krashade -.- Jag som precis börjat få lite fason på familjen *suck* Jaja, nu ska jag mata lite marsvin och sedan tänkte jag lägga mig å läsa en liten stund.
Hanna
Ska nog gå o titta på tv en stund ^^
Ska gå och lägga mig, läsa lite bok - "Kattjakt" heter den. Måste läsa ut den tills på måndag och är på s. 106 av 320… Suck… Ska nog ta upp de mätta grisarna samtidigt *mys*
Mvh Felicia
#73 ja, lite kiss och bajs i sängen det bli mysigt ;P (eller dom kanske är rumsrena? ^^,
Själv sitter jag och oroar mig för hur det ska gå med mina grisar, om dom tänker fortsätta bråka… *snyft* :'(
jag sitter och tänker på att nu har man blitt 15. jaha.. vad händer nu då? Jo man bli straffmyndig. Det är stort! Man får köra Moppe! Det är också stort. Och man blir Byxmyndig. kanske inte lika stort… Vad ska de bli av en slyngel som mig. Jag som bara älskar djur. Man kanske ska ta och bli djurskötare. men i såfall hur mycket tjänar jag då? Inte mycket.. Hur ska ja då klara mig? Kommer jag bli uteliggare? usch jag har så många frågor utan svar! måste nog sova innan jag tänker så huvudet trillar av.
Puss och Kram sa en Banan

Just nu borde jag vara i skolan. *S* MEn ska snart lägga mig med marsvinen lite och läsa någon bok. :) Var länge sedan sist.
Sedan måste jag rensa en hel del på rummet med. Måste få bort en hel bokhylla med saker jag inte använder, eller mer (?) till nästa vecka. ^^

Jag sitter och lyssnar lite på musik - Wiizy dumpade mig just på msn -.-' Men jag ska nog slänga Donken i badet idag också. Frpgan är bara när ^^
Hanna

Jag chattar med Hanna igen, efter min MSN kraschade r den nu igång. ^^'
Ska snart slänga i mina grisar i badet också, så fort jag fått veta om jag kan använda Dermocan till det. Dom har ju tydligen Static… underbart. *not* så är lite småsur för det. nu måste jag ju komma på nått annat ställe att ha mina grisar som kommer från Sweet Dreams, den 19:e när mina är smittade… Suck. Men det ordnar sig säkert. :/

ska åka med mamma och hä'mta min lunkarya pojke… ska bli jättespännande!! 
Jag har just badat lilla Donken ^^ Så nu luktar hela jag, Donken och nedervåningen tjära utav PROB shampot :P Fast jag tycker dte är en rätt mysig lukt. Grisen ligger här i en korg intill mig med varmvattenflaskor och torkar och myser. Nu ska jag nog snart äta lunch och räkan lite matte.
Hanna
Jag har allmen över koll på marsvinen klor och päls. bävar för att ta rufus klor, tassar och päls då han hatar det 
Jag ska nog starta Sims nu tror jag. Har räknat ett par sidor matte nu, så jag är ikapp planeringen :)
Hanna
Har gett marsvinen en handfull näve maskrosblad idag :) Ljuvliga mumsanden från buren kan jag säga ^^, Ska snart iväg på aikido… Härligt med sol idag! Dock bara 10 grader eller så..
Mvh Felicia

Suger på en klubba. Ska ut och rulla ner lite bränne…
#85 Bränne…?
Mvh Felicia

Jag har nyss badat grisarna. ^^' Äntligen tog bara sådär 3 timmar och städa Allt… :P usch. :(
Nu ska jag nörda dator lite. xP
86# Hon menar Ved :P Man säger Bränne (i varje fall här i skåne som jag bor :P )

Är trött, väntar på att mamma ska komma hem med mina Chili nötter. ^^'
Sen Lyssnar jag på underbara Simple Plan. <3
Har lagom dåligt samvete med… *bleh*
Jag har inte fått igång Sims ännu *s*
Jag hittade så mycket fint att ladda ner ;P Men nu får jag nog starta det, Dl mappen är helt knök full så om jag stoppar in mer så kraschar nog spelet (som igår typ XD).
Hanna
Lyssnar på ett nytt favoritband: Mayday Parade :D
Planerar att lyssna på övriga favoritbanden… ;)
#77 O.o Sitter hon faktiskt fast? Ser inklippt ut. ;P Annars är det ett sannerligen skumt sätt att fastna på x)
#89 ÅH!! *gamla minnen :)* Hade ett beroende av chilinötter förra året. ^^ Åt det så mkt att jag inte gillar några slags nötter alls nu :P Får typ kväljningar av lukten ^^' Inte bra…

Hon fastnade med huvudet mellan vägg och pelare xD

Sitter här å klagar på katten för att hon prutta mej i fejan xD
Ah, Sims kraschade igen XD Jag tror faktiskt att en rensing i Dl mappen skulle hjälpa… Men jag är för lat får en sådan sak *s*
Hanna
Ahh.. funderar på ett tredje marsvin :P Camilla, vad för tankar sätter du in i mitt huvud? XD
sitter och njuter av en varm kopp choklad medans jag lyssnar på marsvinens ivriga knaprande på kålhuvud, broccoli, groddar morötter och lite annat smått och gott :)

Fick precis veta att syrran skaffat hund. och att jag är hundvakt på lördag. ;)
Jag såg nyss på serie premiären "Dirty Sexy Money" har ju sett reklamen och bara skrattat åt att det var sådan skit ;P Men nu vet jag inte… Det kanske blir till å följa upp det här *hrm*
Grisarna har fått kvällsmat precis; Vitkål och morötter, och sedan har jag en skål kligröt som står och sväller på golvet.
Ska blogga lite snabbt innan jag kryper i säng.
Hanna
#98 Vad är det för nån? ;P Känner igen namnet, men kommer inte ihåg handlingen.
Jag sitter å halv sover ska nog natta grisarna ochmig själv snart
#99 - Det är någon familj "Darling" typ. miljonärer, vars advokat är en snubbes pappa och den här advokaten har gett sitt liv för den familjen i stort sett. Men så dör han i en flygkrasch och hans son blir anställd istället. Och nu ska sonen (som jag glömt namnet på ;P) ta reda på vem som mördade hans pappa, i korta drag *s*
Hanna
Nu kryper jag till sänge natti natt alla natt sudare 
Äsch, skriv färgen då ;)
*nyfiken*
104# Färg: Golden/ white/orange augoti
:D
#105 Jag skrev det samtidigt som du skrev svaret :( Såg att den agoutifärgen fanns genom google, men whatever XD Jag gissade ju rätt i sista stund… :P
Jag vaknade för en liten stund sedan, sitter och surfar runt lite. Så fort jag duschat och tagot på mig kläder ska jag ta itu med det lilla "Donken-Vincent" probemet. *puh*
Hanna
Jag har precis gått upp sitter härmed en storkopp kaffe å läser allt som skrivit sen jag gick å la mi i går
Nu ska jag läsa ny numret av marsvins magazinet som kom på lådan for en stund sen 
#109 -Va? Har du fått det :O Då ska jag vakta lådan hela dagen ;P
Hanna
#110 japp det har jag står massa intresant i den så mycket att jag glömmer att dricka mitt kaffe *L*så passa lådan ordenkligt så ingen kommer å tar den från dig 
#111 - Jag var ute och kollade så fort jag läst din kommentar men då fanns där inget, bara ett par räkningar. Så jag hoppade in i duschet, så snart jag startat vattnet så hör jag hur postbilen kommer ;P Men nu sitter jag här med tidningen iaf. ska släppa ihop Vincent och Donken nu och sätta mig å läsa där jag har uppsikt över dom.
Hanna
#112 okej ja det är så typiskt att posten ska komma när man ska göra något annat, ja det är nog bäst att du har det jag vet när rufus och billy rök i hopp inget kul men som tur va så var det bara jag som blöde när jag hadde särat dom 
#113 - Nu har jag läst klart då, mycket intressant får jag säga :)
Än har det inte varit så farligt mellan killarna - det låter nog bra mycket värre än det är när dom skriker och håller på. Än har dom bara jagat runt varran en del och nafsat efter varandra. Jag gav dom hö samtidigt som jag satte ner Vincent så dom har varit rätt sysselsatta utav det.
Hanna
#114 vilken tur det är så tråkigt när man måste dela dom så som vi har fått göra rufus i en bur och billy i en annan
#115 - Jo och dom har ju varit åtskilda tidigare (tre veckor sedan nu eller ngt.) pga. svampangrepp på den ena. Men då gnagde dom sönder den avgränsande skivan och ville in till varran *suck* Men nu är det lugnt iaf.
Hanna
Ska skriva en 2-3 sidor lång prao uppsats -.-'' Det blir bara att börja då…
Sitter och tittar på Talang 2008 ^^
Hanna
Jag ska fylla i anmälnings paprena till uttälningen och betala så det är gjort innan måndag
Plus att jag letar ett par ridxyxor i rätt stolek som inte värkar finnas 

Flinar, mamma har köpt Massa sallad & äpplen till marsvinen. xD
Ska plocka gräs nu tänkte jag. x) Sen ska man kela med marsvinen några timmar eller något. :)
Ännu ska jag sitta till iaf 9. ;) HAHA. ^^
Nu har jag skikat och betaat anälnings avgiften min bror fick hjälpa mig *L* inte värdens ästa på det där *L*men nu är det gjort

SKA NOG SOVA, FÖR INGEN VILL LEKA MED MIG PÅ MSN. JAG BLIR MASSA LEDSEN :'(
Jag leker med dig, Ida :D Det är du som är dum och inte samarbetar ;P
Helena
Ny "Vad gör du" tråd HÄR!
Sluta gnäll, Louise, jag gillar den här tråden bättre ;)
Helena
Nej, gnällde ju inte ;P Fattar hur det kan ha missuppfattats nu xD Ville bara få allas uppmärksamhet ^^ Inte bara din :P
jag var ironisk
Helena
#127 Har vi inte redan diskuterat att jag inte vet vad ironi är? xD Är typ helt dum i huvet ^^ (And DAMN proud of it!!)
hahaha, du är ju bra på ord :D
Helena
Yup, skitabra ^^
Vet t.ex. vad "dass" betyder! 8O (OMG!)
Vilket farligt snyggt ord!
Ska du inte fascineras av dess skönhet? ;D
nej, jag fascineras av min skönhet ;D
Helena
Funderar på att sova… men ratar tanken :P
#131 What the hell?! Det där är som taget ur min mun!! O.O
ska sova^^ käkar isglass nu dock^^
#132 :D
Helena
Det har kommti en ny tråd så jag låser den här.
Hanna