Marsvins glädjeskutt
Heej jag undrar om någon utav er någon gång har sätt era/erat marsvin gjort glädjeskutt alltså popcorn ?? :):) och vad betyder det när dom gör så ?
**Att de är glada och pigga typ :P
**Minns inte hur Maja såg ut när hon gjorde glädjeskutt- var så liten när hon faktiskt orkade göra sånt ;) - men jag minns att Emma brukade skutta omkring i buren. Trodde att hon hade ont nånstans eller fått fnatt första gången jag såg henne göra det x) Men på senare år tror jag inte hon hade ork för att göra sånt heller ;/
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

okk … mina har aldrig gjort det jag skulle så gärna vilja se ett popcorn :)
Japp mina poppar ofta, det ser så kul och mysigt ut. :)
Har ett utmärkt exempel xD
Gå in på www.youtube.com och sök på bockande marsvin, så får du upp två av mina marsvin som har kul xD :)

mina älsklingar gör det jämt. ;P

#5 okk :) #4 naaw så sött :)

Mina poppar när jag har gjort rent i buren :D

oki :)
man kan bara inte låta bli att dra på munnen när dem gör sina små popcorn skutt^^
Jodå mina brukar studsa runt en del, iaf. de tre yngsta ^^ Wilma drar till med ett ganska klumpigt skutt då och då också ;P Så söta är dom.
Hanna
Mina marsvin gör inte det så ofta längre, häromveckan senast - alla dåvarande 3 :) Även gamla Sera (som nu är död…) <3 Det är väl Bindi som är lite galen ibland och skuttar runt, även Calypso gör små popcornskutt.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Senast jag såg mina 2 damer göra det var förra veckan när en av dom brunsta och börja vagga runt då började den ena popcorna så tillslut skutta dom runt båda två :P Man blir så glad när man ser det :)
Det är typ som när man är jättjätteglad och inte vet vart man ska göra av all glädje så man hoppar runt och skriker det är typ så för dom :)

hehe va gulligt :)