marsvinsnamn
Heej allihopa i morgon ska jag hämta min marsvins unge … men jag behöver ett namn skulle ni kunna hjälpa mig att hitta ett namn som börjar på V och har Z i sig :):) marsvinet e hel grått :)
mvh elin och grisarna
Hane eller hona? ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Hona :)
Zeppelin, Sazza, Zindy, Zilla, Vimza
Hanna

Viizy, haha. :)
Vizzla, Vimz, Vipz, Vozzna, Vizka, Varliaz.
Det var vad jag kom på så här spontant.
Envishet och drömmar
Vanezza, Vizzla… annars är ju Viola ganska sött ^^

tack :) deg var egentligenb inte hon jag skulle ha för idag så skulle jag hälsa på samma uppfödare som vanezzas men när jag kom dit så fic k jag reda på att hon hittat det marsvinet jag egentligen skulle ha hadde hon hittat dött i morse :( men som tur så hadde hon några andra ungar och då var nezza en utav dom :)
Vilken sötnos :D

tack :)
Så söt hon är ^^
Hanna

taaack :):):):) och jag som ska hämta henne kl halv 9 i morgon på kvällen :D
Jättesöt :) Vanezza är fint också!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jättesöt liten tjej du har fått hem =)

tack så mkt :) fast asså jag har ju satt ihop henne med en annan hona och den honan e dräktig men det verkar liksom som att My ( den andra honhn ) inte låter Vanezza komma nära henne vad kan det bero på ?

Kan du vara snäll och hålla dig till trådens ämne? :/

16# det e min tråd alltså bestämmer jag om jag vill byta över en stund!! jag e välldigt trött på din attityd och humör! alltså om du e irriterad på mig elr någon annan så behöver du inte skriva! för vi har inget behov av det !
#17 Omg så söt :D är den verkligen grå, hon ser brun ut på kortet, men iuf verkar inte färgen på bilden stämma ;)

ja hon e typ svart grå :P jag tog kort med mammas mobilklamera och den gör alltid att bilderna ser så guula ut :S men ni kan få en annan bild sen med en vanlig kamera så blir det säkert bättre :)
*väntar på ny bild* ;)

Vad fin hon ser ut, ett litet troll! Hoppas det går bra!
#21 Hon har redan fått namnet Vanezza ;)

ps: hon har inte röda ögon ;)

Wiiii, vad fin! *Kommer o snor henne*
Naaw jätte fin, nu ser man att hon är grå :)

25# * tar tillbax henne * ;D tack så myucket för era komentarer :)
27# hon är en rex :)
jag måste tillläga att uppfödaren har ett marsvin som e sveriges mest prisbelönta marsvcin :)

#28 Aah, jag tyckte väl att hon såg ut o vara teddy elr rex ;P De e en fin ras :) Lycka till med henne.
Så söt hon är ^^ Vilken uppfödare kommer hon ifrån då?
Hanna

28# tack så mkt :)
30# tack :)… uppfödaren heter Bettan Gileborn-Sundberg
#31 - Okej :)
Hanna
nej vilken sötnows:D
Jag har oxå en rex ^^

#34 ok va kul :)