Idag har de badat!!
Japp, idag har Curre och Pipen duschat! Och de gillade väl det SÅDÄR…. Inte så värst, men inga storprotester… :-)
Torkade dem sedan mycket och rejält… men fick dem inte helt torra utan då tog jag hårblåsen som nån sade… och precis som den också sade så gillades det SÅDÄR…. haha, försökte dra direkt. Men lite fick jag blåsa i alla fall och "fluffade" lite med pälsen under tiden. Sen snusade de på varandra och så fick de nytt i buren. Klippte klor och smorde tassar.
Gjorde rent öron med, men huga huga… där finns de mycket. Hur gör ni det?? Det gillade de INTE!! Nej då försökte de dra direkt!
Tusen tack på förhand o kram på er!

Varför badade du dom? :)

För att nån här sade att jag kunde göra det för att båda skulle lukta lika dant och sen introducera dem för varandra på nytt i o med att de verkar slåss (se mitt inlägg om sår lite titt som tätt) och sen för att Curre har såna sårskorpor att jag ville inspektera dem lite samtidigt…
Du får uppdatera sen hur det går med introduceringen :)
Angående öronen, man brukar ta en tops och göra rent ytterörat vissa säger att man ka ta lite matolja också för att få det rent och sen ta med en våtservett och torka bort. (om jag inte minns fel med matoljan
)

Har verkligen uppdaterat i mitt inlägg som jag döpt till "sår sår sår"
Inge skoj längre de här….