Grynigt kiss,
Är marsvinet sjukt om kisset är grynigt?
Hur menar du med grynigt?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#2 Så är mina honors kiss ibland också. När det torkar då. Kanske när de brunstar? Ingen aning faktiskt.
Mvh Felicia

Aa de kan ju vara det. men tänk om hon är sjuk?
#4 Nej, det är absolut inte en sjukdom ;) Då har mina marsin varit sjuka hela livet och det har de definitivt inte =P
Mvh Felicia

Som sagt är det ingen sjukdom! ;)

Vad bra! :) tack

det blir så när det torkar på golvet! :) det blir så hemma hos mig.
Den här tråden borde väl ha blivit låst för att hon redan fått svar på frågan ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#9 om någon annan undrar samma sak, så kan man fortsätta i denna tråd ;)
Va? x) Om nån undrar samma sak har den väl fått svar i den här tråden? :P
Hur kommer det sig förresten att ni bara låser vissa trådar och andra inte? ;) Man kanske undrar nåt liknande gällande nåt annat ämne vissa gånger, men så är den tråden låst.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#11 Vi har slutat låsa trådar, vi låser nu bara annonstrådar och på begäran av trådskaparen, om det startas en ny tråd med ett ämne som redan finns eller om det blir för bråkigt i tråden, att man bara skriver otrevliga inlägg till varandra, då låser vi den med. :)
Hoppas du fick svar på din fråga.
//CamillaS - Sajtvärd på mif
#12 Vad bra tycker jag! Hur kom ni fram till det?
Jag har hela tiden tyckt att det varit konstigt att trådarna låsts stup i ett.
#13 Sen jag blev Medarbetare första gången så har jag alltid tyckt det har varit konstigt att dom låste trådarna så som du säger, det gjordes redan innan jag blev medarbetare/sajtvärd, så nu gjorde jag en tråd i medarbetar tråden och skrev om det här med att låsa trådar, så nu har vi kommit överens om dom sakerna jag rabbalade upp i inlägg #12. :)
Bra beslut, tycker att det är irriterande när dom låses utan anledning, om någon annan undrar samma sak kan denne inte fråga i den tråden ju, utan måste skapa en ny.
Helena
#15 precis, just därför. ^^,
Jag sa ju det.. jag har alltid rätt ;P
Helena