Boosta Idas (Hatasallad) självförtroende
Okej, om det är någon som hatar Ida, säg det då.
Enligt henne hatar alla henne, vilket jag vet inte är sant, överbevisa henne nu!
Flyttade inlägget till kategorin "Medlemmar" istället för "OT" :) /Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus
Helena

jag hatar INTE henne hon e så snäll :)
även om vi inte har så bra kontakt så hatar jag henne absolut inte, gumms hur kan du få för dig det?O_O hur kan man hata henne? en sån snäll tjej är väl omöjlig att hata:)
Klart vi inte hatar henne! ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jag kan erkänna att jag hatade henne förra året. Men det går jag inte in på, för rligt talat har jag sedan länge börjat tycka att hon är trevlig. :)
Visst, Ida, vi pratar inte (längre) men du är fkatiskt trevlig. och ingen här hatar dig! ;)
Jag hatar inte Ida! :o Hur kan man tro nåt sånt? :(
Jag hatar henne inte ens för att jag faktiskt gillar sallad ;D
Hon är flum-fun, precis som jag xD
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
ehm sry men tycker att detta var en rätt onödig tråd. detta kunde ju tagits i Flumtråden :S
Ingen hatar dig Ida! :)

Jag hatar inte dig heller Louise (Wizy) :)
#6 Varför skriver du i den om den är onödig? Jag tycker att det är viktigt att man mår bra.
Helena
Detta ämne skulle ju vara ganska OT för att hamna i flumtråden till och med ;p I flumtråden flummar man, inte berättar vad man tkr om folk. ^^
Btw, ämnet är fortf. i OT-kategorin (A) Felicia sköter inte sitt jobb helt korrekt :P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

haha klart vi inte hatar henne ;O hur kan hon tro dt ? x)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Men de lät konstigt innan men nu när rubriken är ändrad så fattade jag..

#7 - Bra ;)
Nej, nej. Inte hatar vi (jag) dig ^^ Men sallad däremot! Fast det stämmer ju inte heller, för sallad är gott *s* Det kanske är därför folk "ogillar" dig - pga. ditt hat mot sallad? :O
Flyttat tråden rätt nu btw. ;P
Hanna
Ida hur kan du tro nåt sånt? :O Visst alla älskar inte alla men så är ju denna värld.
Men jag tycker iaf att du verkar vara en väldigt trevlig och go tjej.
Kul att prata med dig på msn också. ^^)
*Kram på dig*

Hata är ett väldigt starkt ord, och jag hatar varken Ida elr ngn annan här på mif :)
Ja, hata är ett väldigt starkt ord.
Citerar min ridlärare (inte ordagrant) :"Man hatar inte någon som har varit elak mot en. Man hatar någon som har mördat ens mamma eller kompis."
Helena
#15 - Skönt att någon håller med mig på den punkten :) Jag reagerar alltid lite på när folk använder ordet hata och drar mig för att använda det för mycket själv. För att hata någon så anser jag att man måste älska den man hatar. Man kan inte hata någon som man inte känner så väl att man kan säga "Jag älskar dig" till den - var jag krånglig nu? ;P
Hanna

#17 - Nä du var inte krånlig. ;) Håller också med er till viss grad..
#9 Hrm, jag flyttade den till medlemmar…!? Åtminstone på min dator *s*
#17 Håller med ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus