Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 762 ggr
piggie
0

Filippas rumpfrilla =)

Ok, här kommer det en blid på Filippas rumpa. Tyckte att det blev fint först, men vid närmare eftertanke, så ser hon inte riktigt klok ut. Filippa verkar gilla det iallafall och det var faktiskt riktigt praktiskt =)

piggie
0

Men vart tog bilden vägen?

piggie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu får vi se då…

piggie
0

Nu gick det =)

paronskrutten
0

vilken härlig färg hon har :)

bra att du klippte :)

Helena

Abico
0

Hihi, det är inte alls olikt de frillor Sunes rumpa fått genom åren ;P Nu på senare tid har jag börjat få lite kläm på det dock *s* Men oj vad han sett ut till och från.

Hanna 

FeliciaS
0

Haha, tjusigt ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Mariaairam
0

Fint, hehe :)

Skrotan
0

Snyggt!^^

MonaF
0

ååh pråfsit

Bella-R
0

Haha, kul det ser ut ;)

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

piggie
0

Ja så här kort har jag aldrig klippt ett marsvin förut. Det var riktigt kul. Jag var så himla rädd för att jag skulle klippa henne i benet eller i skinnet, men det gick bra. Filippa tittade bakåt på mig när jag klippte och hade mig, hon undrade nog vad jag höll på med. Hon satt stilla i allafall =)

#4 Ja, nu tog jag kortet utan blixt, då blev hon inte så där gul som på de andra korten. Hon har den här ljusa färgen från rumpan och fram till nacken ungefär och sen går det över i en något mörkare, lite rödaktig ton.

Creation
0

najsigt :D Så klippte min syrra mitt semilånghår förut när hon "lekte frisör" eller vad man nu kan kalla det :P Hon ville bara klippa mer och mer. ^^'

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.