Bilder på erat marvinsrum/inhängnad!
det som e så kul när dom är ute, är att lilla Tweeny leker följa john med Ådi hele tiden. han följer Ådi vart han än går, och tappar han bort honom så sätter han sig nånstans och ropar på honom :) ser så gulligt ut ^^

Kålan och Whofflan har så stor bur så jag lägger in kort på den ist, är dock så stor så jag lägger in två kort! Lite konstig vinkel på dom men hoppas ni ser ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

opps glömde bilden kmr här .. xD Deras hus leksaker och matskålar ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#16 Vad mysigt de ser ut att ha:)
fina marsvins rum och inhägnader ni har :)
#5 såg att du har parkettgolv, tränger inte kiss och sånt igenom det och förstör golvet? eller e dom rumsrena?
# 18 dom kissar inte så mkt på golvet faktiskt, tror faktiskt att dom hoppar in i buren då, och sen ut igen och busar.
Helena
#19 ok, skönt :)
Jo, annars märker jag väl det imorrn, när jag ska städa upp höet hur mkt kiss som har hamnat på golvet^^
Helena
#21 ha ha =)

#17 aa d har dom D) Dom har en nästan lika stor burhalva till där har dom massa hö D)
Jenny

här kmr bilden på den andra delen av buren, deras hö-hörna ;)
Jenny
#24 mysigt :D

#25 haha dom älskar d :D
Jenny

va mysiga bilder :D

#5 - Hur stora är burarna?

#29 Oj! Tuggar de inte på tidningspappret? Det skulle mina gjort *s* Jag har exakt likadana grejer som du har, förutom huset där :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#30 Inte jättemycket, de hinner inte, de har fullt upp med annat:P
Sen köpte jag en presenning jag tänkte ha som underlag, men det blev inte min pappa så glad över, så det fick bli tidningar tillfälligt.. Ska se om jag kan hitta något ställe som säljer vaxduk eller liknande snart^^
#31 Okej, så bra ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Xtanlover: du har väll också några bilder att lägga upp;)
*putt*

37# lycka till:)
#38 tack :)

36# du haar så mycket lekgrejor …. tror du att jag kan få komma och sno dom ? ;P
Näedu ;) de får du icke :D

Okeej dåå ;P

förrästen pixelmollan så var det Camilla jag frågade ^^

Går ni in i buren när ni ska gosa? ;P
Helena
#43 ha ha du får köpa egna, men kan lungt säga att marsvinen älskar dom ;) Speciellt dom där färgglada klosshusen. :P

okéej då jag får väll göra det :P… jag förstår att dopm gillar dom :)

alban får inte springa lös
#48 Men du låter honom väl gå ut och springa varje dag ändå? ;/ Kanske inte dygnet runt, men en halvtimma(åtminstone)?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

bara lite när jag jer han mat fast inte lenge för då smutssar han ner
#50 Då får man vel städa efter honom, eller fixa en lekhage åt honom som man sen städar. :/
Han måste ju få motion.

# Om det är mig du frågar så har vi soffor och bord jämte som vi sitter i. Numer kan vi ta upp dom för vi var tvugna att avliva vår hund Ally på grund av att hon blev dement.