Vetrinär i skåne
Vill varmt rekomendera:
Gamlegårdens djurklinik som finns i Skivarp.
Dom tar imot alla smådjur, superbra vetrinär (och billig!)
Gå gärna in på deras fina hemsida=) www.ystad39993.se src="http://kanin.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Men läs inte det som de skrivit om marsvinen de är skit snack som han som gör sidan skrivit. Vetrinärerna som jag träffat där kan djuren.

jag har min vetrinär som verkligen kan om marsvin oxå! Hon bor i sövestad o heter inga haraldsson o nummer 0411-61010. svara alltid o tar verkligen god tid på sig o djuren. O jättebillig. jag var där med mina marsvin när dom hade fått Ohyra för jag skulle spruta dom o det var 36st marsvin då det kostade bara 500 kr o jag skulle sputa dom två ggr. o hon gick igenom hela marsvinet oxå. så jag rekomderar henne om man är i skåne! Mvh Åza med sina nassar.
och jag glömde plus jag fick med mig hem en halv flaska som jag själv kunde ge dom om det kom tillbaka. :)

jag måste ju säga att jag blev lite fundersam hur dom har skrivit sin lilla fakta om marsvin. men jag kanske överreagerade men det lätt ju inte så bra vssa meningar. eller har jag fel ? :)
#2 Hmm ja, detta var ju inte riktigt rätt!=P
"Viktigt att lägga på minnet är att honan MÅSTE bli dräktig innan 7 månaders ålder (om man ska avla på henne) efter 7 månaders ålder växer annars honans bäcken igen, vilket kan orsaka livshotande problem vid en förlossning."
ja Inga är ju helt klart den bästa Vetten i skåne! Det håller jag verkligen med om.