slutar som medarbetare
Hej!
Tänkte bara meddela alla att jag slutar som Medarbetare.
Anledningen är att jag helt enkelt inte har den tid som krävs för att göra ett vettigt "jobb" som Medarbetare.
Jag var vilande ett tag då jag hoppades att jag skulle få mer tid igen men tyvärr har det inte blivit så.
Därför anser jag det är bättre att jag slutar och lämnar platsen för någon som har tiden till det.
Jag tackar värd och övriga Medarbetare för gott samarbete och vi kommer ses här på iFokus även i fortsättningen då jag inte kommer sluta som medlem.
Ha det gott alla!
Trist att du vill avgå :(
Tkr du var en jättebra Medarbetare. :)
Tur att du inte lämnar oss för gott iaf ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
som sagt, synd att du vill avgå, men det är ju bra att du inte försvinner helt:)
Som sagt, hejdå ^^
Hanna

Hejdåå ^^
Det är verkligen tråkigt att höra Annelie, men det är ju så mycket mer man behöver göra än att bara sitta vid datorn. Förstår ditt val, men det är som sagt väldigt synd. Vi har ju fått Sweet_Dreams som Medarbetare så vi kommer förhoppningsvis inte lida nöd helt och hållet ;-)
Skönt att du fortsätter att vara medlem på iFokus, jag ser gärna mer av dig. Förhoppingsvis kanske vi ses på någon utställning också.
Kram Felicia :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Trist att du slutar som medarbetare:-(
Mn tur att du iaf kommer fortsätta vara här:-)
Nu när du får lite extra tid kan du passa på att ge dina supersöta teddypojkar en extra puss;-) :-P
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Hej då, och tack för din tid som Medarbetare. :)
Vi syns i trådarna. ;)
Tack för alla snälla ord!
Ja vi ses här i trådarna o kanske även på lite utställningar!
#8 Ja det skulle vara kul att träffa dig på nån utställning med :)
#9 Ja! Vilka utst brukar du åka på (vilken avd)? Själv tillhör jag ju Östra o har hittills åkt på Östras o Sydvästs.
#10 jag bor 7 mil norr om sthlm så för mig blir det bara norr ort. :/ Men du kanske har planer att komma på SM? jag ska förska ta mig dit. :)
#11 Nä tyvärr blir det inte SM för mig. Eskilstuna känns väldigt långt upp (fast kanske inte e mycket längre än Skåne egentligen) o juli blir nog utställningsfri månad för mig. *ler* Hade varit kul annars men jag tror inte jag orkar åka varje månad, eller har råd (bensinen är ju sjukt dyr. haha vilka upptäckter man gör när man har egen bil!)
#12 Ok, va tråkigt :(
Men vem vet vi kanske träffas nån annan gång ;)
om inte annat så träffas vi här inne på mif. :P